دولت پاکستان امروز دومین محموله کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه را به مصر ارسال کرد.

ارسال دومین محموله کمک‌های بشردوستانه پاکستان برای مردم غزه

به ‌گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سازمان مدیریت بحران ملی بنا به دستور نخست وزیر این کشور، یک فروند هواپیمای باری حامل ۸۰ تن کمک‌های بشردوستانه برای مردم مظلوم غزه را امروز از فرودگاه بین‌المللی اسلام‌آباد عازم شهر العریش مصر کرد.

ارسال دومین محموله کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه طی مراسمی در فرودگاه بین المللی اسلام‌آباد و با حضور وزرای امور خارجه و حقوق بشر پاکستان، سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور و همچنین سفیر فلسطین در پاکستان صورت گرفت.

دولت پاکستان ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، افزود که ما در این برهه سخت در کنار برادران و خواهران خود در فلسطین و غزه هستیم.

پیش تر نمایندگان مجلس سنای پاکستان در همبستگی با مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی در نوار غزه، قطعنامه تصویب کردند. آنان اعلام کردند که دولت و مردم پاکستان در این لحظات سخت در کنار مردم فلسطین هستند.

بیست و هفتم مهرماه امسال دولت پاکستان یک فروند هواپیما حامل ۱۰۰ تن کمک‌های بشردوستانه را برای مردم غزه اعزام کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است که تاکنون جان بیش از ۱۰ هزار فلسطینی را گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.