رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس گفت: جاده ارتباطی گنبدکاووس - کلاله که بر اثر طغیان رودخانه و سیل شامگاه سه‌شنبه مسدود شده بود، با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

جاده دسترسی گنبدکاووس - کلاله بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین، موسی اونق اظهار کرد: رودخانه «اوغان» گالیکش در بخشی از مسیر خود از روستای بایلر این شهرستان در مسیر گنبدکاووس - کلاله عبور می‌کند که با طغیان این رودخانه سطح آب از روی پل بایلر عبور کرده و موجب مسدودی این جاده شده بود.

وی افزود: نیروهای راهداری با فروکش کردن آب از سطح پل بایلر اقدامات لازم برای پاکسازی محل از گل و لای را انجام دادند و خودروها با حفظ سرعت مطمئن می‌توانند از این مسیر عبور کنند.

حمید گوگلانی معاون عمرانی فرماندار گنبدکاووس هم گفت: در پی بارش شدید باران و طغیان رودخانه، روستای عباس آباد بخش مرکزی مجاور روستای سارجه کر در محاصره کامل آب قرار گرفت که با هوشیاری مردم و همکاری دستگاه‌های عضو ستاد بحران در همان ساعات اولیه سکنه در روستای سارجه‌کر اسکان داده شدند.

وی از حضور نیروهای مردمی ۲ روستای عباس آباد و سارجه کر و جوانان هلال احمر در محل قدردانی کرد و افزود: نصب ۱۱ چادر امدادی و توزیع ۱۰۴ پتو و ۴۸ موکت بین ۲۳ خانوار سیل زده روستای عباس آباد توسط هلال احمر انجام شد.

معاون فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: با توجه به استعلام از هلال احمر در خصوص آخرین اطلاعات خسارت دیدگان سیلاب روستای عباس آباد، خانه‌های ۲۳ خانوار با جمعیت حدود ۱۱۰ نفر بین ۱۰۰ تا ۵۰ درصد بر اثر آبگرفتگی خسارت دید.

 
منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.