رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: رویکرد دولت، هماهنگی با بسیج برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی به مردم است.

رئیس بسیج سازندگی: دولت و بسیج برای محرومیت‌زدایی هماهنگ شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور پیش از ظهر امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان با بیان اینکه غزه سرآغاز فصل نوینی در نبرد با جبهه حق علیه باطل است، اظهار کرد: فرقی نمی‌کند در کجای نبرد با دشمن باشیم؛ مهم این است که هر کسی با تخصص خود در این نبرد تمدنی ایفای نقش می‌کند.

وی با بیان اینکه در مرحله دولت‌سازی اسلامی باید مسؤولانی از جنس خادمان ملت پرورش پیدا کنند، افزود: انقلاب اسلامی ماهیتاً با جبهه باطل در تضاد و مقابله بوده و امروز این تقابل در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی بیش از گذشته شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مردمی کردن اقتصاد رکن اصلی مقاوم شدن اقتصاد است، افزود: شبکه مویرگی بسیج، مسؤول بسیج‌کنندگی و مردم‌پایه کردن این اقتصاد به کمک صندوق‌های قرض‌الحسنه، تسهیلگران، کارآفرینان و ... است.

زهرایی افزود: رویکرد دولت، هماهنگی با بسیج برای خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است و همه تلاش‌ها یکپارچه در راستای خدمت‌رسانی به مردم معطوف شده است.

همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان صبح امروز با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به همراه معاون کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانده سپاه استان سمنان آغاز شد.

در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان، استاندار سمنان، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، جمع زیادی از مدیران بانک‌ها، دستگاه‌های اجرایی، تسهیل‌گران، کارآفرینان و مسؤولان صندوق‌های قرض‌الحسنه استان سمنان حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان دیدن کرد.

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان در قالب ۲۰ غرفه در حاشیه همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان سمنان تشکیل و در آن، شاخص‌ترین دستاوردهای این حوزه به نمایش گذاشته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.