جشنواره بازی‌های بومی، محلی معلولان تحت پوشش بهزیستی شهرستان مشهد با عنوان جام بلند همتان، برگزار شد.

 جشنواره بازی‌های بومی، محلی معلولان شهرستان مشهد برگزار شد

به گزارش قدس خراسان، رییس اداره بهزیستی شهرستان مشهد در حاشیه این مسابقات که در سالن شهرداری شهر رضویه برگزار شد، گفت: این مسابقات عصر پنجشنبه با حضور افراد دارای معلولیت تحت پوشش شهرستان در دو بخش رضویه و احمدآباد، به میزبانی رضویه برگزار شد و نفرات برتر به مرحله استانی راه یافتند.

جواد بهنام افزود: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، از روستاها و مناطق حاشیه‌ای و محروم شهرستان مشهد به رقابت با هم پرداختند.

وی ادامه داد: در این مسابقات، ۲۱ تیم از شهر و روستاهای احمدآباد و رضویه شرکت کردند که بخش احمدآباد شامل شش تیم از شهرهای ملک آباد و بینالود و روستاهای دیزباد، سلطان آباد نمک، بازه حور، رباط سفید و سرغایه و بخش رضویه نیز شامل شهر رضویه و روستاهای میامی، قازقان، احمدآباد، چنارک، جیم آباد، تپه سلام، چلقی، نریمانی، گیامی، چهل من سنگ، خیرآباد، چاهک، خادم آباد، سلیمانی و سالار آباد بودند.

بهنام گفت: در اختتامیه مسابقات «جام بلند همتان» بهزیستی، زینب زراعتکاران، مهدیه عطاردی، معصومه رمضان پور، ربابه حیدری، مجتبی عزیری، علیرضا رضایی، زهرا صادقی، سحر کریم پور و شهربانو راشدی موفق شدند در رشته‌های دوز پا، هفت‌سنگ، چوب کشی، یک قل دو قل، لی لی و دال پلان، به مرحله استانی راه یابند.

در بازی دال پلان، پلان قطعه سنگی است که به سوی دال یا هدف پرتاب می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.