مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در بخش مطالعه و اجرای تعمیرات و نگهداری پل‌های بزرگ در سال جاری ۳۶ پروژه در حال اجرا است.

تعمیرات و نگهداری ٣۶ پروژه پل‌ بزرگ آذربایجان‌غربی

به گزارش قدس آنلاین، ایرج دست نشان با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای پروژه‌های در حال اجرا در حوزه ابنیه فنی گفت: برای اجرای این تعداد از پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است. 

دست نشان با ابراز رضایتمندی از عملکرد همکاران راهداری در احداث ۷ پروژه شاخص و با اهمیت خاطر نشان کرد: احداث پروژه‌های پل قزل آغل الند خوی و پل بناویله سردشت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به همت همکاران راهداری به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: احداث پروژه‌های پل مهلذان خوی با ٩۵ درصد، پل پوش آباد اشنویه و پل گلستانه سیلوانا با ٨۵ درصد پیشرفت فیزیکی جزء پروژه‌های با اهمیت استان محصوب می‌شوند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود افزود: احداث پروژه‌های پل قرخ بلاغ چالدران ۴٠ درصد و پل عابر پیاده قزل عاشق ٣۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه همه همکاران تمام تلاش خود را می‌کنند تا پروژه‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسند، افزود: امید است با تلاش هرچه بیشتر همکاران راهداری در سراسر استان پروژه‌های نیمه کاره به پایان رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.