تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد عصر سه‌شنبه در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در دیداری پر هیجان و نزدیک موفق شد شهداب یزد را با شکست بدرقه کند.

تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد شهداب یزد را با شکست بدرقه کرد

به گزارش قدس خراسان، در این دیدار که در سالن مهران مشهد برگزار شد، ابتدا این تیم میهمان بود که موفق شد در ۲ دست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز دیدار شود.

در ادامه تیم نیان با تغییر در ترکیب خود توانست با یک بازی حساب شده، به بازی برگردد و دست های سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود به پایان ببرد و در مجموع نتیجه را در دست شماری به تساوی بکشاند.

در دست پنجم نیز این تیم نیان بود که موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۹ دست را به نفع خود کند و در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ برنده این دیدار جذاب باشد.

یوسف کاظمی از تیم نیان الکترونیک مشهد یکی از امتیاز آورترین و بهترین بازیکن تیم مشهد بود که نقش مهمی در برد نماینده والیبال خراسان رضوی داشت.

تیم نیان الکترونیک دیدار قبلی خود را با باخت پشت سر گذاشته بود و تیم شهداب یزد نیز با برد مقابل تیم طبیعت پا به این میدان گذاشته بود.

پیش از این دیدار تیم های نیان الکترونیک و شهداب یزد به ترتیب با چهار و ۹ امتیاز، رتبه های دوازدهم و چهارم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال کشور را در اختیار داشتند.

تیم نیان الکترونیک در دیدار بعدی خود روز ۲۴ آبان میهمان پیکان تهران است و شهداب نیز در یزد پذیرای ایفا سرام اردکان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.