منابع خبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به دنبال تعیین نخست وزیر پیشین انگلیس به عنوان هماهنگ کننده امور انسانی در نوار غزه است تا با این کار فشارهای بین‌المللی را کاهش دهد.

بازگشت روباه پیر به منطقه / تونی بلر به کمک نتانیاهو می‌آید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، برخی منابع صهیونیستی اعلام کردند که مقامات تل آویو به دنبال انتخاب "تونی بلر"، نخست وزیر پیشین انگلیس به عنوان هماهنگ کننده امور (باصطلاح) انسانی در نوار غزه است.
این منابع اعلام کردند که هدف از این کار کاهش فشارهای بین المللی علیه کابینه نتانیاهو به دلیل جنگ وحشیانه (صهیونیست ها) در نوار غزه است.
پایگاه خبری وای نت به نقل از مقامات ارشد صهیونیست که نام آن‌ها را ذکر نکرده، اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو در تلاش است تا از تجربه بلر به عنوان فرستاده پیشین کمیته چهارجانبه در منطقه استفاده کند و نگرانی‌های بین‌المللی درخصوص هزینه‌های غیرنظامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه را کاهش دهد.
بر اساس اعلام منابع صهیونیستی، با نخست وزیر پیشین انگلیس درخصوص این مساله تماس گرفته شده و از چند هفته اخیر رایزنی‌ها همچنان ادامه دارد، اما دفتر بلر در واکنش به این خبر اعلام کرده که هیچ منصبی به وی پیشنهاد نشده، ولی به ‌طور مستقیم هرگونه تماس با وی را تکذیب نکرد.
پایگاه خبری وای نت تاکید کرد که منصب و سمت پیشنهاد شده به تونی بلر و چارچوب آن هنوز به طور دقیق و روشن تعریف نشده است.
این پایگاه خبری بدون اشاره به بسته بودن مرزهای غزه و محاصره کامل آن سوی رژیم صهیونیستی مدعی شد: اکنون تمرکز بر مساله فراهم کردن درمان و دارو و امکان انتقال مجروحان و بیماران از نوار غزه است.
شایان ذکر است که بلر از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۷ نخست وزیر انگلیس بود.

بلر نقش برجسته ای در کشاندن بریتانیا به جنگ افغانستان در کنار ایالات متحده داشت. او بعد از "جرج بوش" رئیس جمهور وقت آمریکا در حمله به عراق در سال ۲۰۰۳ نفر دوم بود و همیشه از اقدامات نظامی و جنایات در منطقه دفاع می کند.

او همچنین با فعالیت های مخفیانه ای که در سال های گذشته انجام داد، نقش کلیدی در نزدیکی رژیم صهیونیستی و امارات داشت که منجر به عادی سازی روابط میان ابوظبی - تل آویو در سال ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) شد.

مقامات انگلیس در بیش از یکصد سال گذشته حامی یهودیان بوده و در تاسیس رژیم صهیونیستی تاثیر اساسی داشتند. مقدمه تاسیس رژیم صهیونیستی که اسراییل نامیده می شود، در سال ۱۹۱۷ رقم خورد که در آن سال نظامیان استعمارگر انگلیسی فلسطین را اشغال کردند و همین اقدام روباه پیر در ادامه به تاسیس رژیم جعلی اسراییل در سال ۱۹۴۸ ختم شد و از همان زمان این غده سرطانی در منطقه غرب آسیا شروع به رشد و نمو کرد.

از قرار معلوم روباه پیر دوباره دست بکار شده و می خواهد با نماینده خود دوباره به کمک صهیونیست ها بیاید تا شاید بتواند رژیم صهیونیستی را از باتلاق غزه و فروپاشی نجات دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.