سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ گفت: می‌خواهیم در همه بازی‌ها برنده باشیم اما فاصله بین ایران و هنگ‌کنگ خیلی زیاد است.

سرمربی هنگ‌کنگ: فاصله زیادی با ایران داریم

 به گزارش قدس آنلاین، یورن آندرسون سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار کرد: می‌دانیم که از هنگ‌کنگ می‌آییم و رنکینگ ایران در جهان بیست‌ویکم است و ما در جایگاه صدوپنجاه قرار داریم. من ۴۰ سال سابقه حضور در فوتبال حرفه‌ای به عنوان بازیکن و سرمربی را دارم و امروز به ایران آمده‌ایم و در مرحله اول از فدراسیون فوتبال ایران انتظار احترام داریم.

او ادامه داد: ما برای بازی مقدماتی با ایران می‌خواستیم دو جلسه تمرینی برگزار کنیم ولی دیروز در زمینی تمرین کردیم (زمین تمرین راه‌آهن) که نتوانستیم فوتبال بازی کنیم و این دور از احترام است. همان‌گونه که گفتم ۴۰ سال در فوتبال حضور دارم و تاکنون چنین زمین بدی در عمرم ندیده بودم.

اندرسون در مورد اینکه برتری قبلی تیم امید هنگ کنگ مقابل ایران برای این بازی به آن‌ها انگیزه می‌دهد؟ گفت: همان فاصله‌ای که اشاره کردم بین تیم‌های زیر ۲۳ سال هم وجود دارد. در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است و سعی می‌کنیم با انگیزه و تاکتیک‌هایی که داریم سعی می‌کنیم بهترین نمایشمان را ارائه کنیم. باز هم تأکید می‌کنم در فوتبال هر چیزی امکان دارد اتفاق بیفتد.

وی در مورد اینکه آیا خلا برخی بازیکنان تاثیری در بازی فردا برای تیمش دارد، گفت: فردا برخی بازیکنان ما مصدوم شده و برخی نیز به دلیل مسائل خانوادگی نتوانستند در اردو شرکت کنند اما این مسئله باعث شد نگاهی به بازیکنان جوان باانگیزه داشته باشم که دوست داشتند مقابل ایران بازی کنند و فرصتی شد از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی هنگ کنگ در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به مشکل برگزاری تمرین در ایران آماده بازی فردا هستید؟ عنوان کرد: وقتی نمی‌توانیم تمرین کنیم چطور می‌توانیم آماده باشیم؟ دفعه اول است که در ایران هستم و به این کشور احترام می‌گذارم اما زمین تمرینی که به ما دادند دور از احترام بود. امروز ما در ورزشگاه آزادی تمرین خواهیم کرد و امیدواریم تمرین خوبی داشته باشیم تا برای بازی فردا آماده شویم.

اندرسون در پاسخ به این سوال که «چقدر امیدوار هستید که فردا برنده باشید؟» گفت: یک بازی مقدماتی جام جهانی است و می‌خواهیم در همه بازی‌ها برنده باشیم اما فاصله بین ایران و هنگ کنگ خیلی زیاد است. همانطور که در بازی‌های آسیایی دیدیم هر چیزی امکان پذیر است و اگر تاکتیک درستی داشته باشیم هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.