مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان از ۹ پروژه برق‌رسانی اجرا شده که مصوب سفر نخست است با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۱۸ میلیارد تومان اعتبار بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از ۹ پروژه برق‌رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین،  مجید فرهزاد گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری از ۹ پروژه برق‌رسانی اجرا شده که مصوب سفر نخست است با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۱۸ میلیارد تومان اعتبار بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اصلاح و بهینه‌سازی ۴۳ کیلومتر شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف، احداث و توسعه ۱۷ کیلومتر شبکه جدید برق‌رسانی، احداث ۷ هزار و ۹۰ کیلوولت آمپر پست‌های جدید توزیع برق، احداث و توسعه ۱۸ کیلومتر شبکه روشنایی معابر شهری و روستایی، برق‌رسانی به پنج روستا، نصب کنتورهای هوشمند، احداث ۳۰۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری، توزیع ۶۵۰ دستگاه سیستم‌های قابل حمل برق خورشیدی و تبدیل ۴۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، از مهمترین این پروژه‌هاست.

وی، کاهش مدت زمان خاموشی‌ها، برق‌رسانی به مشترکین جدید شهری و روستایی، برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق، بهره‌مندی عشایر کوچ‌رو سطح استان از نعمت برق، کاهش تلفات انرژی، بهبود مبلمان شهری و ... را از مزایای اجرای این طرح‌ها عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.