منابع فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از بمب‌های فسفری ممنوعه به شکل گسترده‌ای در بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه استفاده می‌کند.

حمله صهیونیست‌ها به «بیت لاهیا» با بمب‌های فسفری ممنوعه

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، منابع فلسطینی شامگاه چهارشنبه در چهلمین روز از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه گزارش دادند که ارتش صهیونیستی بمب‌های فسفری ممنوعه بین‌المللی را به سوی غیرنظامیان در شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه شلیک کرد.

بر پایه این گزارش، رسانه‌های فلسطینی با تأیید این مطلب ساعاتی پیش گزارش دادند که دشمن صهیونیستی تجمع مردمی در مخیم بیت لاهیا را با بمب‌های فسفری بمباران کرد.

از سوی دیگر، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که در نتیجه جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکنون ۱۱۵۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که ۴۷۱۰ نفر از این شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند.

این نهاد دولتی تاکید کرد که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از ابتدای آغاز حمله به غزه تاکنون ۱۲۰۰ جنایت را در این باریکه مرتکب شده‌اند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه بیان کرد: ۹۵ ساختمان دولتی در نتیجه حملات اسرائیل به غزه ویران شده‌اند. همچنین ۲۵ بیمارستان و ۵۲ مرکز پزشکی نیز در این مدت از روند خدمت‌رسانی خارج شده‌اند.

این نهاد دولتی اعلام کرد: اشغالگران اسرائیلی امروز با یورش به بیمارستان شفا، جنایتی تاریخی مرتکب شدند. ما خواهان گشایش فوری و همیشگی گذرگاه رفح هستیم.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه تاکید کرد: به دلیل کمبود سوخت از فردا ارتباطات قطع خواهد شد و بدین ترتیب ما در آستانه جنایتی جدید هستیم.

پیش از این نیز محمد ابوسلمیه رییس بیمارستان شفا در نوار غزه تاکید کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از حمله به این بیمارستان تنها با بیماران و آوارگان فلسطینی روبرو شده‌اند و بنابراین تجهیزات پزشکی را تخریب کرده‌اند.

وی ادامه داد: نظامیان اشغالگر اکنون از داخل بیمارستان خارج شده‌اند، اما تانک‌ها و نظامیان دشمن به طور کامل در اطراف بیمارستان شفا حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.