معاون وزیر نفت در امور گاز با حضور در نمایشگاه «ایران‌پروژه» ترکمنستان، درباره صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز کشور با طرف‌های خارجی رایزنی کرد.

رایزنی معاون وزیر نفت با شرکت‌های خارجی برای صدور خدمات فنی و مهندسی صنعت گاز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، «مجید چگنی» با حضور در غرفه وزارت نفت در نمایشگاه ایران‌پروژه که در عشق‌آباد (پایتخت ترکمنستان) برپا شده است، درباره توانمندی‌های فنی، مهندسی و دستاوردهای نیروهای متخصص صنعت گاز و توانایی شرکت ملی گاز ایران برای صادرات این نوآوری‌ها رایزنی کرد.

وزارت نفت و چهار شرکت اصلی با عرضه توانمندی‌های فنی مهندسی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نیازهای وارداتی و ظرفیت‌های صادراتی کالا، حضوری موثر در این نمایشگاه برای شرکت‌های حوزه نفت و گاز حاضر در نمایشگاه دارد و مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفته است.

در این نمایشگاه که صبح جمعه ۲۶ آبان‌ماه با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی ایران و «رشید مردوف» معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان به‌عنوان روسای کمیسیون‌های مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور افتتاح شد، افزون بر وزارت نفت، بیش از ۹۰ شرکت و فعال اقتصادی ایرانی حضور دارند و تازه‌ترین دستاوردهای خود را در حوزه خدمات فنی و مهندسی و دانش‌بنیان به معرض نمایش گذاشته‌اند.

هدف از برگزاری این رویداد، تعمیق و توسعه مراودات و مناسبات همه‌جانبه در حوزه‌های تجاری، بازرگانی، حمل و نقل و ترانزیت، انرژی، صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، گمرکی، کشاورزی، علمی، بهداشتی، گردشگری و غیره است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.