سخنگوی سپاه گفت: اقتدار رژیم صهیونیستی از هم پاشیده است درحالی که صهیونیست‌ها ادعا داشتند که اگر روزی همه کشورهای عربی باهم شوند بازهم قادر نیستند که یک شکست نظامی را بر اسرائیلی‌ها تحمیل کنند اما آرمان برگرفته از امام و رهبری در جنگ ۳۳ روزه لبنان اولین شکست را بر دولت جعلی اسرائیل تحمیل کرد.

سردار شریف: اقتدار رژیم صهیونیستی ازهم پاشیده است

به گزارش قدس انلاین، سردار رمضان شریف عصر امروز در تجمع پایانی راهپیمایی مردم قم در حمایت از کودکان مظلوم غزه که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: اولین توقف صهیونیست‌ها احداث دیوار بلند اطراف خود بود اما این برای مردم فلسطین کافی نیست.

وی اضافه کرد: مردم فلسطین خواستار آزادی سرزمین مادری خود و بیت‌المقدس هستند و امام بنیان‌گذار انقلاب اسلامی این وعده را دادند که رژیم صهیونیستی حتما از صفحه روزگار محو می‌شود و این تکلیف فرزندان امام در سراسر عالم بوده است.

سخنگوی سپاه گفت: اکنون در شهر مقدس قم که پیام امام و انقلاب از این شهر مقدس به گوش جهانیان رسید، راهپیمایی برگزار می‌شود و شاهد هستیم که یکی از آرمان‌های امام خمینی(ره) که پیروزی فلسطین بود درحال تحقق است و رژیم صهیونیستی از بمباران و کشتار فلسطینی‌ها هرگز به هدف خود نخواهد رسید.

وی گفت: اقتدار رژیم صهیونیستی از هم پاشیده است درحالی که صهیونیست‌ها ادعا داشتند که اگر روزی همه کشورهای عربی باهم شوند بازهم قادر نیستند که یک شکست نظامی را بر اسرائیلی‌ها تحمیل کنند اما آرمان برگرفته از امام و رهبری در جنگ ۳۳ روزه لبنان اولین شکست را بر دولت جعلی اسرائیل تحمیل کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.