مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از کشف ۱۹۰ سرقت طی ماه گذشته در مترو پایتخت خبر داد و گفت: پلیس مترو ۸۳ ایستگاه را پشتیبانی می کند.

کشف ۱۹۰ سرقت در مترو تهران/پلیس ۸۳ ایستگاه را پشتیبانی می کند

به گزارش قدس آنلاین، سید کمال سادات بعد از ظهر دوشنبه در جلسه امنیتی مترو تهران و حومه که با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت بهره برداری مترو برگزار شد با اشاره به ضرورت تأمین امنیت مترو اظهار کرد: از مواردی که جز اولویت‌های شهرداری تهران بوده بروز رسانی مترو است که از بهمن ماه سال گذشته این اقدام آغاز شده.

وی ادامه داد: در جهت ایجاد امنیت پایدار ۸۳ ایستگاه مترو در پشتیبانی پلیس مترو قرار دارد که با توجه به کمبود نیروی انسانی برای تکمیل آن تمهیداتی اندیشیده شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به جابجایی روزانه حدود ۲ میلیون مسافر توسط مترو تاکید کرد: تأمین امنیت مترو نیازمند اقداماتی است که در این راستا طی ماه گذشته ۱۹۰ مورد کشفیات سرقت از جمله گوشی‌های موبایل گزارش شد.

سادات سپس گفت: با توجه به افزایش دستفروشان در مترو، موضوع ساماندهی و مواردی همچون سکوهای مسافربری برای جلوگیری از خطرات احتمالی، افزایش واگن‌ها و غیره مورد تاکید قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.