۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
کد خبر: 937721

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با بیان اینکه هم اکنون شاهد بارش پراکنده برف در جاده گنجنامه-تویسرکان هستیم، گفت: مسیرهای ارتباطی استان به دلیل بارش ها لغزنده هستند.

بارش برف در جاده گنجنامه-تویسرکان

به گزارش قدس آنلاین مهرداد آهکی با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی در مسیر گنجنامه- تویسرکان در حال انجام است،اظهار کرد: هم اکنون تردد در تمامی مسیرهای ارتباطی استان به شکل عادی و روان جریان دارد.

این مسوول با بیان اینکه امروز در برخی مسیرهای کوهستانی استان همدان شاهد بارش خفیف برف و کاهش دید افقی بودیم،اظهار کرد: از رانندگان وسایل نقلیه تقاضا می شود در هنکام شرایط جوی نامساعد با احتیاط بیشتری به رانندگی بپردازند و با عوامل راهداری و پلیس راه همکاری لازم را داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان توصیه کرد شهروندان و مسافران قبل از انجام سفر خود با شماره گیری سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها آگاهی پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، استان همدان دارای حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است که گردنه اسدآباد از جمله محورهای کوهستانی و سخت گذر استان در فصل زمستان محسوب می شود.

براساس اعلام هواشناسی فعالیت سامانه بارشی در همدان که از امروز صبح آغاز شده تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.