گروه جهادی متشکل از ۳۵ پزشک متخصص و عمومی، دندانپزشک، ماما، مشاور و روانشناس همزمان با دومین روز از هفته گرامیداشت بسیج، روز سه‌شنبه خدمات پزشکی خود در مناطق محروم تربت‌حیدریه را آغاز کردند.

آغاز اردوی جهادی پزشکی در مناطق محروم تربت حیدریه

به گزارش قدس خراسان، گروه جهادی پزشکی با حضور در شهر «رباط سنگ» مرکز بخش «جلگه رخ» تربت‌حیدریه به مردم محروم و کم برخوردار این خطه خدمات درمانی را ارائه می کنند.

مسوول گروه جهادی یاس فاطمی در این مراسم گفت: در قالب گروه جهادی امروز پزشکان متخصص شامل زنان، دندانپزشکی، تغذیه، روانشناسی، پزشک عمومی و طب سنتی در جلگه رخ مستقر شده‌اند.

دکتر مینو پاشایی با بیان اینکه این اقدام با مشارکت حوزه بسیج قدس رباط سنگ، بسیج سازندگی و دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه تا پایان هفته بسیج خدمات درمانی رایگان ارایه می‌کنند، افزود: در این چهارچوب روزانه به طور متوسط  به ۳۰۰ نفر از ساکنان شهرهای رباط سنگ، نسر و روستاهای اطراف خدمات پزشکی ارائه می شود.

وی اظهار کرد: خدمات مامایی و زنان، روانشناسی، غربالگری قند و فشار خون و طب سنتی و تغذیه از دیگر خدمات بوده و بعلاوه یک باب آزمایشگاه مجهز سیار، یک یونیت دندانپزشکی با تجهیزات کامل و یک باب داروخانه با انواع داروهای مورد نیاز در این خطه مستقر شده‌ است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.