ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام کشته‌شدن ۲ نظامی و زخمی شدن ۵ سرباز دیگر در جریان درگیری‌های شمال نوار غزه، اعلام کرد که آمار تلفاتش در حمله زمینی به ۷۰ نفر رسیده است.

افزایش تلفات رژیم اشغالگر به ۷۰ کشته در غزه

به گزارش قدس آنلاین، ارتش رژیم اشغالگر امروز، سه‌شنبه ۲۱ نوامبر از کشته شدن ۲ نظامی و زخمی شدن ۵ سرباز دیگر در جریان درگیری‌های جاری در شمال نوار غزه خبر داد. 

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، مجموع تلفات اعلام‌شده از زمان آغاز حمله زمینی رژیم اشغالگر به نوار غزه در ۲۷ اکتبر به ۷۰ نفر رسیده است، در حالی که مقاومت فلسطین گزارش می‌دهد خسارات واقعی ارتش صهیونیست‌ها بسیار بیشتر از این آمار است.

طی چند روز گذشته با تشدید نبردها بین صهیونیست‌ها با نیروهای مقاومت در تعدادی از محورهای جنگی، تعداد کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» پیش‌تر در گزارشی نوشته بود: علت اصلی مرگ سربازان هدف قرارگرفتن مستقیم یا در اثر اصابت ترکش و موشک ضد زره در جریان درگیری با نیروهای فلسطینی بوده است.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: برآوردها نشان می‌دهد که ارتش اسرائیل در صورت گسترش وتداوم عملیات زمینی خود در غزه، حدود ۴۰۰ سرباز دیگر را از دست خواهد داد.

«ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های القسام پیش‌تر تصریح کرده بود که علاوه بر تلفات میدانی صهیونیست‌ها، ۵۰ اسیر صهیونیست در بمباران نوار غزه توسط خود رژیم اشغالگر به هلاکت رسیده‌اند.

«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این باره تاکید کرده بود که طبق اطلاعات و مشاهدات میدانی نیروهای القسام، تلفات در صفوف اشغالگران بسیار بیشتر از آن چیزی است که تل‌آویو اعلام می‌کند؛ آمار واقعی همه را شوکه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.