شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی تاکید کرد که شهادت خبرنگاران شبکه المیادین مدال افتخار و عزت در راه مقاومت است.

شیخ نعیم قاسم: شهادت خبرنگاران المیادین مدال افتخاری در راه مقاومت است

به گزارش قدس آنلاین، شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه دشمنان از پیام المیادین و فلسطین ترسیده‌اند، گفت: به همین دلیل آنها برای خاموش کردن صدای مقاومت اقدام به این جنایت کردند اما آنها نادان و حقیر هستند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: این خون‌های پاک با خون شهدا و مجاهدان و ملت بخشنده فلسطین موجب تسریع در سقوط دشمن صهیونیستی خواهد شد.

شیخ نعیم قاسم همچنین با تبریک و تعزیت شهادت خبرنگاران شبکه المیادین به خانواده‌هایشان، این شبکه را پیام آور حق و مدافع فلسطین دانست.

شبکه المیادین ظهر امروز سه‌شنبه اعلام کرد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک تیم خبری این شبکه را بمباران کردند و در جریان آن، فرح عمر خبرنگار و ربیع المعماری تصویر بردار شهید شدند.

حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به تیم خبری شبکه المیادین که به شهادت یک زن خبرنگار و یک فیلم‌بردار این شبکه منجر شد، با موجی از محکومیت‌ها روبرو شد و حزب الله لبنان اعلام کرد که این جنایت نشان از نقش رسانه در برملا کردن جنایات رژیم صهیونیستی دارد و مقاومت پاسخ آن و سایر جنایت‌ها علیه شهروندان لبنانی را خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.