استاندار مرکزی گفت: حکم شهردار اراک توسط وزیر کشور امضا شد.

وزیر کشور حکم شهردار اراک را امضا کرد

به گزارش قدس انلاین، ۲۰ تیر ۱۴۰۲  جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر اراک از ساعت ۶ صبح و با دستورکار استیضاح علی‌رضا کریمی، شهردار اراک در صحن این شورا برگزار شد که اعضای شورا از عملکرد و پاسخ شهردار قانع نشده و در نهایت وی را از شهرداری اراک برکنار کردند.

در این جلسه براساس رأی‌گیری صورت‌گرفته در نهایت با ۸ رأی مخالف و ۳ رأی موافق همکاری با کریمی به‌عنوان شهردار اراک، وی از سمت شهرداری اراک برکنار شد و شورای اسلامی شهر اراک پایان همکاری وی را اعلام کرد.

پس از این شورا ۳ گزینه "قاسمی، بیاتیان و شالی‌بیگ" را به‌عنوان گزینه‌های تصدی سرپرستی اعلام کرد و به رأی گذاشت که در نهایت مجتبی قاسمی با ۷ رأی به‌عنوان سرپرست شهرداری اراک انتخاب شد.

این درحالیست که پس از حدود ۳ ماه سرپرستی "مجتبی قاسمی" در شهرداری اراک اعضای شورای شهر کلانشهر اراک، با رای اکثریت اعضای شورا به علیرضا محمودی به عنوان شهردار اراک اعتماد کرده و به عنوان شهردار معرفی و انتخاب شد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی با اشاره به امضای حکم شهردار جدید اراک اظهار داشت: حکم علیرضا محمودی که با رأی اعضای شورای اسلامی شهر اراک به‌عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب شده بود، توسط احمد وحیدی وزیر کشور امضا شد.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر اراک ۱۷ مهر ماه، علیرضا محمودی را به‌عنوان شهردار جدید اراک انتخاب کردند که براساس قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور پس از معرفی به وزارت کشور و احراز شرایط لازم، حکم شهردار باید توسط وزیر امضا و ابلاغ شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.