فرمانده قرارگاه شمال‌شرق نزاجا گفت: انسداد مرز در آنسوی مرزها تأثیرات خودش را گذاشته ‌و ما باید بااقتدار، قدرت و صلابت از مرزهای کشور مرزبانی کنیم.

فرمانده قرارگاه شمال‌شرق ارتش: امنیت را در مرزهای شرقی پایدار کرده‌ایم/ انسداد مرزها با قدرت ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان، امیرسرتیپ رضا آذریان در جمع فرماندهان تیپ ۳۸ زرهی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و دفاعی تیپ ۳۸ زرهی محمد رسول‌الله تربت جام اظهارداشت: جمهوری اسلامی با تفکر و مکتب بسیج اداره می‌شود و بسیجیان جزء مخلص‌ترین مردم در کشور و جهان هستند.

وی با قدردانی از تلاش‌های فرماندهی ورزمندگان تیپ ۳۸زرهی که با اجرای رزمایش یک باردیگر اقتدار و قدرت را نشان دادند افزود: درارزیابی که توسط نیروی زمینی ارتش از رزمایش تیپ انجام گرفت و خاصیت اجرای سلسله مراتب و استقرار در فاصله زمانی ۴۸ ساعته در سه نقطه مختلف، رزمایش با پیشرفته‌ترین تجهیزات به روز به نحو مطلوب و بی‌نظیر اجراشد.

امیرسرتیپ آذریان با اشاره به این که سربازان رهبری درهمه شرایط برای اجرای ماموریت‌ها آماده‌اند، گفت: سربازان رهبری و ملت در اجرای رزمایش تجهیزات نظامی ودفاعی یک به یک را مورد ارزیابی، آزمایش و امتحان قراردادند و نیروهای عمل‌کننده در رزمایش بازدارندگی و توان رزمی خودشان را نشان دادند که در تمام شرایط و در همه حال برای اجرای ماموریت‌ها آماده‌اند.

فرمانده قرارگاه شمال‌شرق نزاجا تصریح کرد: باحضور نیروهای مسلح در یک گوشه‌ای از کشور ارتش، درگوشه‌ای دیگر سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باصلابت و اقتدار برای  امنیت پایدار جانفشانی می‌کنند و نشان می‌دهند که برای هیچ کسی تهدید نیستند.

وی بااشاره به این که ملت انقلابی ایران پشتیبان نیروهای مسلح هستند خاطرنشان کرد: در همه شرایط آماده‌ایم و این آمادگی را حفظ می‌کنیم و شادمانی در چهره فرمانده  معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای موجب افتخار و سرافرازی نیروهای مسلح است.

امیرسرتیپ آذریان با تأکید برحفظ و حراست از مرزها و انسداد مرز در شرق کشور بیان‌کرد: برقراری امنیت پایدار درمرزهای شرقی کشور از افتخارات نیروهای مسلح و ارتش است و در ارتباط با انسداد مرز هر آنچه که به ما دستور دادند باقدرت و اقتدار انجام می‌دهیم و در ارتباط با انسداد مرز مگرمی‌شود کشوری جلوی ما را بگیرد؛ انسداد مرز با قدرت و اقتدار انجام می‌گیرد.

فرمانده شمال‌شرق نزاجا با قدردانی از پشتیبانی نهادهای امنیتی وسیاسی تربت جام از تیپ ۳۸ زرهی یادآورشد: انسداد مرز در آنسوی مرزها تأثیرات خودش را گذاشته ‌و ما باید با اقتدار، قدرت و صلابت از مرزهای کشور مرزبانی کنیم.

امیرآذریان با اشاره به این که برخی در منطقه و غزه شرارت می‌کنند گفت: همه کسانی که در منطقه و غزه شرارت می‌کنند مطمئنا بدانند همیشه پیروزی با مظلومان است در جنایات رژیم صهیونیستی و کودک کش به مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، مردم غزه پیروز خواهند شد.

وی با اشاره به مصوبات شورای امنیت و پیروزی مقاومت افزود: در هیچ زمانی شورای امنیت هرچه گفته برای کشورهای مظلوم عملی نشده است و در ۸ سال دفاع مقدس هم عملی نشد و در جریان فلسطین و بیداری مردم مسلمان جهان مقاومت پیروز می‌شود.

فرمانده قرارگاه شمال‌شرق نزاجا با اشاره به حوزه رفاهی کارکنان ارتش در خراسان رضوی عنوان کرد: با تدبیر مقام معظم رهبری درخراسان ۳ هزار واحد مسکونی سازمانی و ۲ هزار ۶۰۰ واحد شخصی در حال ساخت است‌.

فرمانده شمال‌شرق نزاجا ضمن بازدید ازاحداث حسینیه سیدالشهدا(ع) به مساحت ۷۰۰متر مربع با هزینه ۵۰ میلیارد ریال که به بهره‌برداری رسیده است و همچنین سالن تیراندازی با هزینه ۲ میلیارد ریال، یادمان شهیدگمنام باهزینه یک میلیارد ریال و دو زمین چمن با هزینه ۱۰میلیارد ریال را افتتاح کرد و همچنین از بازسازی منازل مسکونی سازمانی، درمانگاه دندانپزشکی و بیمارستان ۵۵۵ ارتش بازدید کرد.

امیرآذریان بااشاره به برنامه‌ریزی نیروی زمینی نزاجا برای رفاه پرسنل تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام گفت: تدابیر و اوامر سلسله مراتب در ارتباط با مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان تیپ ۳۸ زرهی توجه خاص شده است و تا الان ۱۰۸واحد احداث و تحویل شده و ۱۰۸ واحد دیگر درحال ساخت است و در حوزه بازسازی منازل مسکونی سازمانی با قدمت بالا بیش از ۹۰ درصد منازل سازمانی تیپ ۳۸ زرهی بازسازی شده است.

وی افزود: برای فرزندان و خانواده‌های پرسنل درحوزه ورزشی، بهداشتی، رزمی و فرهنگی کارهای خوبی انجام گرفته است و همچنان ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه شمالشرق نزاجا در بازدید از بیمارستان ارتش تربت‌جام تصریح کرد: با توجه به مرزی بودن تربت جام و حضور نیروهای مسلح در منطقه اقدامات خوبی درجهت ارتقای بیمارستان ارتش انجام گرفته است.

گفتنی است؛ ‌امیرسرتیپ علی کریمی فرمانده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام با دریافت لوح سپاس و قدردانی ازامیر آذریان فرمانده شمالشرق نزاجا گفت: پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی وسازمانی تیپ با هزینه ۶۲ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه شمال‌شرق ارتش: امنیت را مرزهای شرقی پایدار کرده‌ایم/ انسداد مرزها با قدرت ادامه دارد

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.