مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتقاد باید سازنده باشد اما برخی حرف‌ها و نظراتی که از شب گذشته مطرح شده، کاملا تخربی بوده و این خیانت به تیم ملی است!

مطهری: برخی حرف‌ها خیانت به تیم ملی است/ مصدومیت قدوس کارمان را خراب کرد

به گزارش قدس آنلاین حمید مطهری در بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از ازبکستان در جمع خبرنگاران، اضهار کرد: بازی مقابل ازبکستان را بسیار خوب شروع کردیم اما میزبان در نیمه دوم با توجه به جو و شرایط ورزشگاه بهتر از ما بود و بازی را به تساوی کشاند.

وی افزود: یک تساوی، چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند و اکنون همه باید متحد باشیم تا تیم قدرتمندی را به جام ملت‌های آسیا اعزام کنیم.

مطهری درباره برخی انتقادات تندی که پس از تساوی مقابل ازبکستان علیه تیم ملی مطرح شده است، اضافه کرد: همیشه گفته‌ام که انتقاد سازنده را روی چشمان‌مان می‌گذاریم چراکه باعث پیشرفت می‌شود، اما اکنون حس می‌کنیم برخی‌ حرف‌ها واقعا تخریبی بوده و این خیانت به تیم ملی است!

مربی تیم ملی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه به‌نظر می‌رسد مصدومیت سامان قدوس موجب تضعیف ایران در نیمه دوم شد، گفت: یکی از دلایل مهم اتفاقات نیمه دوم همین مساله بود که موجب شد ریتم بازی را از دست بدهیم و کارمان را خراب کرد. این مساله در فوتبال طبیعی است و حتی در تیم‌های بزرگ دنیا نیز دیده می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران دیروز در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در تاشکند برابر ازبکستان، به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.