رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور از امروز پنجشنبه در منطقه سنگاچین بندرانزلی گیلان آغاز شد.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور در گیلان آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، در این دوره از رقابت‌ها حدود ۳۰۰ کشتی‌گیر آزادکار رده سنی جوانان از استان‌های مختلف کشور حضور دارند که در ۱۰ وزن با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در روز نخست این دوره از رقابت‌ها، ۱۴۴ کشتی گیر در اوزان‌ ۵۷ کیلوگرم، ۶۵ کیلوگرم، ۷۴ کیلوگرم، ۸۶ کیلوگرم و ۹۷ کیلوگرم به روی تشک خواهند رفت و با هم رقابت می‌کنند.

با توجه به قرعه‌کشی انجام شده و بازی‌های دور نخست، در وزن ۵۷ کیلوگرم، اسدی از تهران، علیزاده از خراسان شمالی و افشاری از آذربایجان غربی و در وزن ۶۵کیلوگرم، حسینی از سمنان، پلنگ‌وار از مازندران، حسنی از گیلان، دهقانی از چهارمحال و بختیاری، آتشین پنجه از فارس و رحمتی از استان مرکزی به دور دوم این مسابقات راه یافتند.

همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم، جوادی از گیلان و صوری از آذربایجان شرقی، در وزن ۸۶ کیلوگرم ضیایی از کردستان و شریفی از چهارمحال و بختیاری و در وزن ۹۷ کیلوگرم، اصفهانی از خراسان جنوبی به دور دوم این مسابقات صعود کردند.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور در ۱۰ وزن و به مدت ۲ روز در منطقه سنگاچین بندرانزلی پیگیری می‌شود که در نهایت تیم‌های برتر و همچنین نفرات برتر اوزان مختلف معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.