امام جمعه چناران با اشاره به رونمایی از دستاوردهای دفاعی اخیر گفت: مهمترین پیام این رونمایی بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، ادامه داربودن پیشرفت ایران در تمام حوزه‌ها خصوصا حوزه دفاعی با تفکر بسیجی و روحیه جهادی، در عین پسرفت قدرت‌های غربی خصوصا در حوزه‌ نظامی است.

رونمایی از دستاوردهای دفاعی اخیر، نشان دهنده پیشرفت ادامه دار ایران است

به گزارش قدس خراسان، خطیب جمعه شهرستان چناران با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) با روحیه بسیجی و تفکر ولایی یک تنه در مقابل جریان انحرافی ایستاد و از حریم اسلام و ولایت با تقدیم جان خود دفاع کرد.

حجت الاسلام تاجی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رونمایی از دستاوردهای جدید دفاعی ایران که با حضور رهبر معظم انقلاب و مقارن با شکست‌های اسرائیل در جنگ غزه رقم خورد جدای از یادآوری قدرت نظامی جمهوری اسلامی، شاید مهمترین پیام این رونمایی بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، ادامه داربودن پیشرفت ایران در تمام حوزه‌ها خصوصا حوزه دفاعی با تفکر بسیجی و روحیه جهادی، در عین پسرفت قدرت‌های غربی خصوصا در حوزه‌ نظامی است.

وی یادآور شد: پیام دیگر این بازدید رونمایی از موشکهایی همچون فتاح ۲ و هایپرسونیک است که در رسانه‌های خارجی بازتاب ویژه‌ای داشت و کارشناسان نظامی را در بهت و حیرت فرو برد باید اشاره کرد که همه این پیشرفت‌ها در حوزه دفاعی و نظامی در سایه تحریم‌های سخت اما با قدرت ایمان و تفکر بسیجی به دست آمده است.

امام جمعه چناران بیان کرد: حضور مستقیم فرمانده معظم کل قوا و فرمانده بزرگ محور مقاومت در نمایشگاه تولیدات هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این امید را در جبهه بزرگ مقاومت مخصوصاً مردم مظلوم فلسطین و غزه ایجاد کرد که در صورت لزوم، ایران از این ظرفیت مهم در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه استفاده خواهد کرد.

حجت الاسلام تاجی با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در پنجم آذر ۱۳۵۸ به هویت بسیج در اندیشه امام خمینی(ره) اشاره و گفت: پدیده مبارک و نورانی بسیج مستضعفین از عظیم‌ترین، ارزشمندترین و ماندگارترین یادگارهای امام خمینی(ره) است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی چناران اذعان کرد: امام خمینی (ره) بسیج و بسیجیان را مصداق کاملی از ایثار، فداکاری، اخلاص، عشق به خدا، عشق به اسلام، عشق به شهادت و مردمی بودن می‌دانستند. ایشان فراگیر بودن، داوطلبانه بودن اعضای آن، مردمی‌بودن، پایداری، پایبندی به اصول و مبانی دینی و توانایی در برخورد با هر گونه تهدید فرهنگی و نظامی را از ویژگیهای بسیج برشمرده‌اند.

وی افزود: عامل موفقیت بسیج در ایمان آنان نهفته است؛ بسیج مولودی جدید است که کارشناسان جهانی نمی‌توانند آن را بشناسند. هرگاه قوه ایمان در ملتی زنده شود همگان را به قیام برای خدا فرا می‌خواند و می‌تواند سرتاسر یک کشور را بسیج کند، معیار حرکت بسیج هم همین اسلام و درک مفاهیم عالی آن است.

حجت الاسلام تاجی تصریح کرد: یکی از ویژگیهای بارز بسیج این است که از میان قشر محروم برخواسته‌اند. امام خود را بسیجی می‌دانستند و یادآور می‌شدند قدرتها و ابرقدرتها بدانند که «خمینی» اگر یکّه و تنها بماند به راه خود که مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت‌پرستی است ادامه می‌دهد و به خواست خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی که به ستم خویشتن اصرار می‌کنند سلب خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.