فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناورهای سپاه به دست متخصصان داخلی ساخته شده که در دنیا بی‌سابقه و بی‌نظیر است و سرعت این شناورها ۳ برابر سرعت شناورهای آمریکایی است.

سردار تنگسیری: سرعت شناورهای سپاه ۳ برابر شناورهای آمریکایی است

به گزارش قدس انلاین، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در اجتماع کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت با اشاره به توانمندیها نیروی دریایی سپاه گفت: امروز با عنایت خداوند و دعای شهدا قدم‌های بلند در زمینه ساخت شناور برداشتیم که شناور شهید سلیمانی  شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری نمونه‌ای از این دستاوردها هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، ویژگی‌های منحصر به فرد این شناور را تاب آوری و سرعت آن بر شمرد و افزود: این  شناورها به دست متخصصان داخلی  ساخته شده که در دنیا بی‌سابقه و بی‌نظیر است و سرعت این شناورها سه برابر سرعت شناورهای آمریکایی است.

دریادار  تنگسیری در حوزه موشک های دریا پایه اظهار کرد: قابلیت موشک‌های نیروهای دریایی سپاه در دنیا بی‌سابقه است و با استفاده از هوش مصنوعی می تواند اهداف خود را تا ۲ هزار کیلومتر به دقت مورد اصابت قرار دهند.

فرمانده ندسا گفت: از جدیدترین دستاوردها متخصصان این نیرو ساخت ۲ موشک هواپایه برای مقابله با پهپاد و موشک کروز با برد چهار کیلومتر  و ۱۷ کیلومتر است که اکنون  به مرحله تولید رسیده است و در آینده رونمایی خواهند شد.

دریادار تنگسیری در پایان گفت: ما روز به روز به قدرت خود خواهیم افزود و در ایجاد امنیت و پیشرفت مردم مان روز و  شب نمی‌شناسیم و مردم عزیزمان بدانند که فرزندان این خاک برای اینکه چشم طمع دشمنان را کور کنند تا پای جانشان ایستاده اند . 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.