خبرگزاری فرانسه در تشریح ماجرا گزارش داد نفتکشی که «سنترال پارک» نام داشته و متعلق به یک اسرائیلی و تحت مدیریت یک شرکت انگلیسی بوده، مورد هجوم انصارالله قرار گرفته است.

وقتی عبور از «تنگه اشک ها»، اشک صهیونیست ها را درمی آورد! / حمله به چهارمین کشتی اسرائیلی در سواحل یمن
پوستر جدید انصارالله یمن: ان‌شاءالله کشتی‌های بیشتری را از رژیم صهیونسیتی غنیمت خواهیم گرفت

بعد آنکه شرکت امنیت دریایی بریتانیایی «آمبری»، از وقوع یک حادثه دریای در مجاورت سواحل یمن خبر داد، خبرگزاری فرانسه در تشریح ماجرا گزارش داد نفتکشی که «سنترال پارک» نام داشته و متعلق به یک اسرائیلی و تحت مدیریت یک شرکت انگلیسی بوده، مورد هجوم انصارالله قرار گرفته است. در ادامه روزنامه صهیونیستی معاریو ضمن تایید رخداد بر این مسئله مهر تایید زد. طبق گزارش ها نفتکش مذکور از مراکش به سمت کانال سوئز در حرکت بوده است. شرکت امبری می‌گوید در هنگام حادثه یک ناو دریایی آمریکایی وارد عمل شده است.

تاکنون (لحظه تنظیم گزارش) هیچ طرفی مسئولیت این عملیات را برعهده نگرفته است. با این حال، نیروهای مسلح یمن پیشتر هشدار داده اند در حمایت از مردم فلسطین، هر شناور اسرائیلی را هدف حمله قرار خواهند داد. این چهارمین کشتی اسرائیل است که مورد حمله و یا توقیف محور مقاومت در باب المندب (تنگه اشک ها) قرار می‌گیرد. نیروهای مسلح یمن از ۲۷ مهر نزدیک ۱۰ عملیات موشکی و پهپادی علیه اسرائیل اجرا  و یک پهپاد MQ-9 آمریکایی را سرنگون کرده‌اند. اما اوج اقدامات یمن علیه اسرائیل، شکار کشتی «گلکسی لیدر» با 52 سرنشین در عملیات هلی‌برن و هدایت آن به سواحل این کشور بود. در ادامه یمنی مسئولیت حمله پهپادی به کشتی اسرائیلی کانتینربر «زیم» و یک نفتکش دیگر صهیونیست در دریای مکران را برعهده گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.