معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، تصریح کرد که وزارت کشور به دنبال برگزاری انتخابات سالم و پر شور است.

رئیس ستاد انتخابات کشور: وزارت کشور با تمام توان، به دنبال برگزاری انتخاباتی پُر شور است

به گزارش قدس آنلاین، سی و یکمین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران، در سالن شهید رجایی وزارت کشور با حضور «قدرتعلی حشمتیان» رئیس خانه احراب ایران، سیدمحمد شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد.

«سید محمدتقی شاهچراعی» در این جلسه با اشاره به مکان فعالیت خانه احزاب ایران اظهار کرد: با توجه به نامه وزیرکشور و هماهنگی انجام شده با آقای زاکانی شهردار تهران، تا زمان تحویل ساختمانی مناسب‌تر، کماکان خانه احراب در محل فعلی به فعالیت خود ادامه خواهد داد و در رابطه با جلسات شورای مرکزی خانه احزاب و همایش‌های فصلی و میهمانان داخلی وخارجی هم می‌توان از سالن‌های وزارت کشور استفاده کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: وزارت کشور با تمام توان، به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور است؛ در مورد موضوع احراز صلاحیت‌ها هم پیگیر هستیم تا همه جریان‌های سیاسی در انتخابات، کاندیدا داشته باشند. شاهچراغی تاکید کرد: امیدواریم مجلسی قوی با حضور همه جریان‌ها و سلایق سیاسی، شکل بگیرد.

در این جلسه همچنین «مصطفی کواکبیان» رئیس کمیته انتخابات خانه احزاب ایران گزارشی از فعالیت این کمیته را ارائه و پس از بحث و تبادل نظر از شورای مرکزی خواست تا همایش فصلی خانه احزاب را با عنوان «انتخابات واحزاب» برگزار کند.

در ادامه و با پیشنهاد «عبدالحسین روح‌الامینی»، «حسین کنعانی‌مقدم» و «رئوف قادری» و با رای شورای مرکزی خانه احزاب مقرر شد که این همایش، در روز پنج‌شنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شود.

در ادامه و با پیشنهاد «سهیلا مدارایی»، «علی صوفی» و «علیرضا متانی» تصویب شد که در این همایش، علاوه بر حضور وزیر کشور و معاون سیاسی و مدیرکل سیاسی وزیر کشور و همچنین دبیران کل احراب سراسر کشور، دو نفر از اعضای شورای مرکزی هر حزب و رئیس خانه احزاب استان‌ها هم دعوت شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.