رئیس سازمان غذا و دارو، از بازنشستگان سازمان دعوت کرد در صورت تمایل تجربیات خود را برای امور برون‌سپاری به کار گیرند.

ضرورت برون سپاری برخی امور غیرحاکمیتی سازمان غذا و دارو

به گزارش قدس آنلاین سید حیدر محمدی، در مراسم تکریم بازنشستگان سازمان غذا و دارو با بیان اینکه حضور در میان بازنشستگان این سازمان یک فرصت بی نظیر برای بهره‌گیری از تجارب و قدردانی از آنها است، گفت: در مسیر کاری سازمان غذا و دارو بعضاً ناهمواری‌هایی وجود دارد که وظیفه ما تسهیل این مسیر است.

وی افزود: حجم کاری سازمان غذا و دارو چنان زیاد است که موجب می‌شود ما گاهی مسائلی را مورد غفلت قرار دهیم و دینی را که همکاران، بازنشستگان و حتی خانواده‌های خود به گردن ما دارند به درستی ادا نکنیم.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه روز به روز بر خدمات سازمان غذا و دارو افزوده می‌شود، گفت: بر همین اساس می‌توان برخی از امور غیرحاکمیتی را برون سپاری کرد، بهترین افراد برای انجام کارهای برون‌سپاری شده افراد دارای تجربه و مورد وثوقی هستند که قبلاً در مجموعه شاغل بوده و اکنون بازنشست شده‌اند.

محمدی ادامه داد: افراد بازنشسته در هر سازمانی کوله‌باری از دانش و تخصص را همراه خود دارند که حاصل دهه‌ها تجربه اندوزی در مسیر فعالیت آنها در آن ارگان است، از همکاران بازنشسته خود می‌خواهم که تجربیات خود را برای امور برون‌سپاری به کار گیرند و در امور مرتبط به سازمان در قالب تعاونی یا شرکت‌های ثبت شده وارد شوند.

رئیس سازمان غذا و دارو تأکید کرد: ما تمایل بسیار زیادی داریم که امور برون‌سپاری شده توسط بازنشستگان این سازمان انجام گیرد چرا که از این خانواده بوده و تخصص لازم را دارند.

وی با بیان اینکه هم ما و هم مردم به تخصص و تجربه نیاز داریم، تأکید کرد: این امر مانع قانونی نداشته و چون این عزیزان بازنشسته شده و اکنون فاقد شغل در سازمان غذا و دارو هستند مشکل تعارض منافع هم وجود ندارد.

محمدی یادآور شد: ما در سازمان غذا و دارو تمام توان خود را به کار می‌گیریم که سرعت و کیفیت پاسخگویی به مردم را افزایش دهیم و در این راستا بازنشستگان می‌توانند به ما کمک کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.