۳۰ زندانی نیازمند استان شامل ۲۱ زندانی در سبزوار و ۹ زندانی از زندان مرکزی مشهد در قالب سی هفتمین مرحله اجرای طرح "نذر هشتم" با کمک خیران نمازگزار آزاد شدند.

۳۰ زندانی نیازمند از زندان‌های خراسان رضوی آزاد شدند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل زندان‌ ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی در روز چهارشنبه این تعداد زندانی در آغاز سومین سالروز آغاز پویش مسجدی نذر هشتم در خراسان رضوی با حضور مسوولان، خیران و امامان جماعت مساجد مشهد و سبزوار رهایی یافتند.

مجموع بدهی زندانیان آزاد شده افزون بر چهار میلیارد ریال بود که با کمک خیران و نمازگزاران مساجد، ستاد دیه و تعامل مراجع قضایی در ارفاق قانونی به زندانیان واجد شرایط، به آغوش خانواده خود برگشتند.

مدیر زندان مرکزی مشهد در آیین آزادی زندانیان در مسجد ولیعصر(عج) مشهد اظهار کرد: مسجد، مکانی برای ایجاد همبستگی اجتماعی و بستری متعالی برای جذب و هدایت ظرفیت‌های مردمی و کمک های مومنانه نمازگزاران است.

هادی اسماعیل زادگان افزود: باید با ایجاد زنجیره حمایتی مسجدمحور، زندانیانی را که به درستی در فرآیند اصلاح و تربیت قرار گرفته اند از برکات این طرح بهره مند ساخت.

وی بر لزوم اجرای کامل پیوست های فرهنگی، تربیتی و حمایتی طرح نذر هشتم برای زندانیان و خانواده آن‌ها حین تحمل حبس و پس از آزادی با استفاده از توانمندی روحانیان و امامان جماعت مساجد تاکید کرد.

در حاشیه این آیین از خیران و خادمان پویش نذر هشتم در زندان ها و مساجد با اهدای لوح تقدیر و هدیه معنوی متبرک رضوی قدردانی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.