مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی از برگزاری رویداد ملی مسئله محور شوق زیارت خبر داد.

فراخوان رویداد ملی مسئله محور «شوق زیارت» در میزبانی از زائران نوروزی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدعلی توسلی اظهار کرد: رویداد ملی مسئله محور «شوق زیارت» بنا است با موضوع ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی در میزبانی از زائران نوروزی حرم مطهر رضوی برگزار شود.

مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی با اشاره به جزئیات فراخوان این رویداد افزود: خدمات اسکان و رفاه، مدیریت حمل و نقل، فرهنگی تبلیغی، فرهنگ میزبانی، نظارت و تنظیم بازار، بهداشت، درمان و محیط زیست، زائران خارجی و عرب زبان، سوغات زائر، اجتماعی، اطلاع رسانی و تبلیغات، خدمات امداد و نجات، خدمات شهری، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیکی؛ از جمله محورهای این رویداد ملی است.

وی با بیان اینکه نوروز ۱۴۰۳ با ایام ماه مبارک رمضان تقارن کاملی خواهد داشت، عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند ایده‌های خود را تا ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت www.idezee.ir به ثبت برسانند. در این راستا باید گفت؛ ایده‌ها باید شفاف، صریح و قابل اجرا باشد.

توسلی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای ایده‌های برتر خاطرنشان کرد: کمک هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی برای ۸ خانواده، کمک هزینه سفر زیارتی به شهر قم و حرم حضرت معصومه (س) برای ۸ خانواده و کمک هزینه سفر زیارتی به شهر شیراز و حرم مطهر شاهچراغ برای ۸ خانواده؛ هدایای در نظر گرفته شده برای نفرات برتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.