فرمانده انتظامی شهرستان مشهد از دستگیری ۶۷ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۱۲۴ معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقای امنیت محلات شهر خبر داد.

جمع‌آوری ۱۹۱ توزیع کننده مواد مخدر و معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان، در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی و در راستای ارتقا احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری ها تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان را شناسایی کردند.

وی افزود: در این طرح ۲ روزه پس از هماهنگی های لازم ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۶۷ خرده فروش مواد افیونی و معرفی به مراجع قضایی، ۱۲۴ معتاد متجاهر و کارتن خواب را در سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد بیان کرد: در این رابطه ۱۷کیلو و ۴۴۲گرم انواع مواد مخدر به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین مواد افیونی کشف و ۱۲ دستگاه خودرو سواری و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد توقیف شد.

نگهبان خاطرنشان کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع‌کنندگان خرده موادمخدر در محله‌های شهر را از اولویت‌های اصلی برنامه‌های پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مشهد عنوان کرد و از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.