رییس فدراسیون جودو و دفاع شخصی ایران گفت: با حمایت فدراسیون، همراهی نماینده مجلس، جامعه جودو و خیرین تربت‌حیدریه به زودی شاهد راه اندازی خانه جودو در این شهرستان خواهیم بود.

خانه جودو در شهرستان تربت حیدریه راه اندازی می‌شود

به گزارش قدس خراسان،  آرش میراسماعیلی، ظهر جمعه در جمع پیشکسوتان، قهرمانان و جودوکاران در مدرسه جودوی بسیج اظهار کرد: امروز که شاهد نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی هستیم حقانیت ورزش جودوی ایران به همگان ثابت شد، گرچه رأی تعلیق جودوی ایران ناعادلانه بود اما برای پیشرفت در حوزه زیرساختی جودو فرصتی مناسب ایجاد کرد.

رئیس فدراسیون جودو و دفاع شخصی ایران افزود: به رغم اینکه چهار سال نوجوانان و جوانان ما روی تشک مبارزه نرفته بودند اما خیلی از مدال آوران جهان را شکست دادند و این یعنی مقاومت و داشتن روحیه امید که جودوکاران این روحیه را از مقام معظم رهبری یاد گرفتند و جودو پای اعتقادات و ارزش‌ها ماند و امروز حقانیت ما ثابت شد.

وی گفت: در این مدت از حقوق و مطالبات جودو در تمامی عرصه‌ها دفاع کردیم و از آنجا که برای کسب موفقیت توسعه زیرساختی بسیار مهم است در همین‌شرایط سخت اقتصادی، ۱۲ خانه جودو در کشور احداث شد.

میراسماعیلی با بیان اینکه در نشست با رئیس فدراسیون جهانی جودو بنا شد تجهیزات تخصصی این رشته به فدراسیون‌جودو ایران اهدا شود، افزود: تصمیم داریم این تجهیزات را در توزیعی عادلانه به صورت مرحله‌ای بین استان‌ها و شهرستان‌های فعال در رشته جودو تقسیم کنیم و قطعاً یکی از این شهرستان‌ها تربت حیدریه خواهد بود.

رئیس فدراسیون جودو و دفاع شخصی ایران از تکمیل و تجهیز خانه جودوی تربت‌حیدریه خبر داد و گفت: پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی موجب شد امروز در این شهرستان حضور یابیم و با حمایت فدراسیون، همراهی نماینده مجلس، جامعه جودو و خیرین تربت‌حیدریه به زودی شاهد راه اندازی خانه جودو در این شهرستان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.