۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
کد خبر: 941856

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: خیلی قاطعانه می‌گویم که هدف‌گذاری و اراده همه بازیکنان و کادر فنی بر این استوار شده است که زمینه صعود تیم در مسابقات آسیایی فراهم باشد.

ساکت: سپاهان آماده نبرد بزرگ آسیایی است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در بدو ورود کاروان تیم اصفهانی به کشور عربستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، تیم امشب در هتل مستقر خواهد شد و فردا تمرین ویژه تیم در زمین تمرینی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقه تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان، روز دوشنبه در محل شهر ورزشی عبدالعزیز مکه برگزار خواهد شد که یک ساعت و ۱۰ دقیقه با شهر جده فاصله دارد که برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

مدیرعامل سپاهان اضافه کرد: بازیکنان تیم از شرایط روحی و جسمی خوبی برخوردار هستند و تمرینات مد نظر، بررسی‌ها و آنالیزهای مربوطه برای این مسابقه توسط کادر فنی صورت گرفته است و همه بازیکنان برای یک رویارویی بزرگ و مقتدرانه در آسیا آماده هستند.

ساکت افزود: امیدواری بسیاری به این مسابقه داریم. خیلی قاطعانه می‌گویم که هدف‌گذاری و اراده همه بازیکنان و کادر فنی بر این استوار شده است که زمینه صعود تیم در مسابقات آسیایی فراهم باشد.

وی گفت: باوجود همه مشکلات پیش‌ روی تیم سپاهان در بخش‌های داخلی و خارجی، همبستگی داخلی، اراده قوی و شخصیت بالای فنی - ورزشی مجموعه و هماهنگی انجام شده بین هیئت مدیره باشگاه، شرکت فولاد مبارکه، کادر فنی و بازیکنان، زمینه‌ای فراهم آورده است که تیم از این مسیر و از این پیج سنگین عبور کند و در مسیر رو به رشد قدم‌هایی را بردارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.