وزیر ورزش وجوانان گفت: تکمیل و بهره برداری از مجموعه‌ ورزشی ۶ هزار نفری انقلاب کرج از جمله پروژه های مهم و دارای اولویت این وزارتخانه است.

وزیر ورزش و جوانان: تکمیل مجموعه ۶ هزار نفری کرج از اولویت های اصلی ورزش کشور است

به گزارش قدس‌آنلاین، کیومرث هاشمی روز جمعه در جریان دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان البرز و در بازدید از روند عملیات اجرایی پرویه مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری انقلاب شهرستان کرج، اظهار کرد: در همین راستا و برای تحقق این مهم، هشت هزار میلیارد ریال اعتبار در این سفر به این طرح اختصاص داده م می شود.

وی اضافه کرد: این مجموعه اهمیت ویژه ای در مسیر توسعه و اعتلای ورزش استان البرز دارد و برهمین اساس تسریع در تکمیل پروژه یکی از اولویت های اصلی وزارت ورزش و جوانان است.

هاشمی ادامه داد: پیگیری برای سرعت بخشیدن به تکمیل مجموعه سنگنوردی و خانه جوان کرج نیز باید در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز نیز دراین بازدید گفت: خانه جوان و مجموعه ۶ هزار نفری انقلاب کرج با تامین اعتبارات موردنیاز تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

بهزاد فروغی افزود: هر ۲ پروژه پیشرفت بسیار خوبی دارند که با اختصاص بودجه مناسب سفر دور دوم رئیس جمهور شاهد افزایش چشمگیر روند اجرا و تکمیل این طرح ها خواهیم بود.

رییس جمهور و هیات دولت که صبح امروز در راستای دور دوم سفرهای استانی وارد البرز شده و قرار است همزمان با سفر آیت الله رییسی ۵۶ طرح و پروژه عمرانی از جمله بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس بهره برداری شود.

افتتاح ۲۰ پروژه راهداری و حدود سه هزار واحد مسکونی از مهمترین پروژه های حوزه راه وشهرسازی است که امروز در البرز به بهره برداری می رسند.

وزرا ومعاونان رییس جمهور همزمان با این سفر در شهرستان های تابعه البرز حضور یافته و ضمن افتتاح پروژه های عمرانی و تولیدی به بررسی مشکلات و نیازها می پردازند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.