سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ذوب‌آهن با یک هزینه‌کرد مشخص بسته شده و من اجازه نمی‌دهم که توقع را از تیمم بالا ببرند.

محمد ربیعی: اجازه نمی دهم توقع را از ذوب آهن بالا ببرید/ هر تیمی در دنیا افت می‌کند

به گزارش قدس‌آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و ذوب آهن در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از این دیدار گفت: به نظرم بازی خوبی نبود. نیمه اول خیلی بد بودیم و در نیمه دوم بهتر شروع کردیم اما در نیمه پایانی نیمه دوم بازی پایاپای بود. بعد از اینکه ۱۰ نفره شدیم طبیعی بود که فشار تیم حریف بیشتر شود. در کل روز خوب بازی ما نبود. می‌توانم بگویم این بازی در دوازده هفته ضعیف‌ترین بازی ما بود. به تیم پیکان تبریک می‌گویم که بسیار جنگیدند. به داور هم خسته نباشید می‌گویم که به جز صحنه اخراج موضوع دیگری وجود نداشت.

وی عنوان کرد: ما یک مساوی خارج از خانه گرفتیم و این خوب است. من گفته بودم که از ذوب آهن توقع بالا نداشته باشید. من بلدم تیمم را چطور کنترل کنم که توقع بالا نرود. هر کسی بخواهد توقع را از ذوب آهن بالا ببرد، در حقیقت دنبال زمین زدن این تیم است چرا که هزینه‌کرد در این تیم مشخص است. تیم من هنوز هم بهترین تیم خارج از خانه است. مساوی بیرون از خانه نتیجه بدی نیست. مقصر بد بودن تیم ما در بازی امروز قطعا من هستم.

ربیعی گفت: در اینجا یک پیامی را به شاگردانم می‌فرستم. آن‌ها می توانند در طول فصل روهای بد هم داشته باشند. در روزی که بازی برای آن‌ها خوب پیش نرفته، باید بفهمند کنار یکدیگر بمانند و رفتار مناسبی با این روز داشته باشند.

وی افزود: با تلاش و جدیت بیشتر کار کنند و ما هم با کار و تحقیق بیشتری کار را دنبال کنیم. قطعا هر تیمی در دنیا افت می‌کند. باید بتوانیم خیلی سریع از این وضعیت بیرون بیاییم. البته خدا را شکر اتفاق خیلی بدی برای تیم ما رخ نداده است.

سرمربی گاندوهای اصفهانی تصریح کرد: از تمام رسانه‌ها می‌خواهم که توقع را از ذوب آهن بالا نبرند و وقتی یک تساوی خارج از خانه داشتیم بگویند چرا مساوی کردید. پیکان یکی از بهترین تیم‌هاست. این تیم هفته گذشته در اراک توانست از آلومینیوم امتیاز بگیرد. این تیم تغییراتی داشته و رو به جلو حرکت می‌کند.

ربیعی بیان کرد: باید واقع‌بینانه با ذوب آهن برخورد شود. من مطمئن هستم ذوب آهن دارد کارش را درست انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.