سرمربی چلسی عنوان کرد که او و بازیکنانش تحت فشار قرار دارند ولی سعی دارند که بهتر شوند.

ناامیدی پوچتینو از نتایج ضعیف چلسی / آبی پوشان لندن به شیاطین سرخ هم باختند!

به گزارش قدس‌آنلاین، چلسی در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت. جدال این دو تیم بحران‌زده در نهایت با پیروزی دو بر یک منچستریونایتد به پایان رسید.

با نزدیک شدن به اواسط اولین فصل هدایت پوچتینو در چلسی، این تیم در رده دهم لیگ برتر قرار دارد و چهار امتیاز کمتر از وستهم رده نهمی دارد و باید نتایج خود را بهتر کند تا سهمیه رقابت‌های اروپایی را به دست بیاورد.

پوچتینو در یک نشست خبری گفت: بازیکنانم دقیقا می‌دانند که ما از آنها چه انتظاری داریم. طبیعی است که وقتی نتایج خوبی به دست نمی‌آوریم فشار روی ما زیاد می‌شود. ما می‌دانیم که چه کاری باید انجام دهیم. ما می‌دانیم که داریم چه کار می‌کنیم ولی کمی زمان بدهید؛ ممکن است یک سال طول بکشد یا شش ماه.

چلسی در اولین فصل سرمربیگری مائوریسیو پوچتینو به مشکل برخورده ولی پوچتینو قول داد که چلسی در آینده برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا رقابت خواهد کرد. البته بعید به نظر می‌رسد این اتفاق در این فصل رخ دهد.

چلسی با این شکست با ۱۹ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی باقی ماند. این در حالی است که منچستریونایتد با ۲۷ امتیاز در رده ششم قرار دارد. آرسنال با ۳۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی فصل جاری لیگ جزیره ایستاده است.

سرمربی آرژانتینی در پایان گفت که بعید است کریستوفر انکونکو این هفته اولین بازی خود را برای چلسی انجام دهد چون او همچنان از مصدومیت زانو بهبود پیدا نکرده است.

چلسی روز یکشنبه به مصاف اورتون می رود که از زمان کسر ۱۰ امتیاز به دلیل نقض قوانین لیگ برتر، دو بازی از سه بازی خود را برده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.