کاپیتان تیم فوتبال فولاد گفت: تساوی مقابل استقلال که به حق در صدر جدول قرار گرفته عادلانه بود.

انصاری: فولاد روی ریل بهبودی قرار گرفته و استقلال هم به حق در صدر جدول است

به گزارش قدس آنلاین، ساسان انصاری پس از تساوی بدون گل دیدار فولاد و استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه استقلال به حق در صدر جدول حضور دارد و کیفیتی که ارائه می‌کند، می‌دانستیم تیم‌های جواد نکونام همیشه پرقدرت، فیزیکی و تاکتیکی هستند. خیلی خوب در طول هفته این تیم را آنالیز کرده بودیم و استراتژی خوبی برای این مسابقه داشتیم.

وی افزود:‌ فکر می‌کنم تساوی نتیجه‌ای عادلانه‌ بود زیرا دو تیم چندان موقعیت  ایجاد نکردند البته می‌توانست بازی زیباتری باشد اما نتیجه مساوی شد.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد در پاسخ به این سؤال دارد که حاشیه این بازی بر متنش غلبه داشت، توضیح داد: طبیعی است. ببینید در فوتبال ما کدام بازی حاشیه بر متن غلبه ندارد یا مدل دیگری است؟ بیشتر بازی‌ها به همین شکل است و زمانی که  استقلال و پرسپولیس در شهرستان بازی می‌کنند حساسیت‌ها بیشتر می‌شود. فولاد هم تیم پرطرفداری است و هواداران زیاد و فوق‌العاده‌ای داریم. طبیعی است وقتی طرفداران استقلال همزمان با هواداران ما در ورزشگاه باشند مقداری تنش زیاد می‌شود البته چیز زیادی هم نبود که بخواهد جلب توجه کند.

انصاری در مورد حمایت هواداران گفت: از آنها تشکر می‌کنم واقعاً کنار ما بودند و دم‌شان گرم؛ این مردم و هواداران فولاد تمام دل‌خوشی‌شان همین باشگاه است. قطعاً تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شرایط روز به روز بهتر شود. فولاد روی ریل بهتر شدن قرار گرفته است. در خوزستان با بارش یک باران کوچک، یک هفته باید مردم در خانه بمانند و به جای لذت بردن از باران باید عزا بگیرند. از مسئولان استانی می‌خواهیم این مشکل را حل کنند. زیرا تمام دل‌خوشی آنها در این شرایط تیم فولاد است. تمام تلاش خود را می‌کنیم این سختی‌ها جبران شود. با  توجه به کمبود امکانات اهواز می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.