اخطاریه زیست‌محیطی و انتشار آلایندگی غیراستاندارد برای ۲ واحد صنعتی سمنان صادر شد.

اخطاریه آلایندگی برای ۲ واحد صنعتی سمنان صادر شد+ عکس

به گزارش قدس آنلاین، کارشناسان اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان سمنان در جهت کنترل آلایندگی صنایع در روزهای سرد سال و احتمال تشدید آلایندگی در سطح زمین به علت وارونگی هوا همگام با سایر ادارات به بازدید و پایش بخش‌های صنعتی شهرستان اقدام کردند.

کارشناسان از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی شرق سمنان شامل فروسیلیس سمنان، کلران، چوب تراشه نقطه، تصفیه روغن رهروان کومش، اسید نوپا شیمی، کاشی هفت آسمان، کاشی روناس، روغن‌کشی ناب دانه، آذر فولاد ایرانیان، شرکت کندر، شرکت ایران فسفات و فولاد آلیاژی شرق سمنان بازدید کردند.

اخطاریه آلایندگی برای ۲ واحد صنعتی سمنان صادر شد+ عکس

در این راستا، به خاطر عدم رعایت ضوابط و مقررات زیست‌محیطی و انتشار آلایندگی غیراستاندارد از سوی ۲ واحد صنعتی، اخطاریه‌های لازم برای آنها صادر شد.

این واحدهای صنعتی موظف شدند تا در جهت رفع هر چه سریع‌تر آلایندگی اقدام لازم معمول دارند.

همچنین پیرو دغدغه‌های مردم و اعلام شهروندان از روند فعالیت یک واحد صنعتی، فرماندار سمنان به‌صورت سرزده و بدون هماهنگی قبلی در این واحد تولیدی حاضر شد و از نزدیک از قسمت‌های ذوب و غبارگیری این کارخانه بازدید کرد.

اخطاریه آلایندگی برای ۲ واحد صنعتی سمنان صادر شد+ عکس

در این بازدید، فرماندار شهرستان سمنان توضیحات فنی لازم را از مسؤولان بخش‌های مختلف کارخانه اخذ کرد و مقرر شد تا مدیران کارخانه در اسرع وقت در خصوص گزارش‌های تکمیلی در فرمانداری سمنان حضور یابند.

فرماندار شهرستان سمنان پس از بازدید اعلام کرد که ضروری است این واحد تولیدی، دغدغه‌های جسمی و روانی مردم را برای تداوم فعالیت خود رفع کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.