رئیس کل دادگستری هرمزگان از دستیابی به رکورد فروش ۴۷ میلیارد ریالی در جریان برگزاری دهمین مزایده خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی این استان خبر داد.

فروش ۴۷ میلیاردی مزایده خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در هرمزگان

به گزارش قدس انلاین، مجتبی قهرمانی، امروز (بیست و دوم آذرماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، دهمین مرحله مزایده خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی استان هرمزگان از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ روز سه شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد که در جریان آن، تعداد ۲۶ خودرو و ۲ هزار و ۴۴۵ دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ های موضوع این مزایده فروخته شد.

قهرمانی افزود: شرکت‌کنندگان حاضر در این مزایده حضوری، بر اساس آگهی منتشر شده، تا دیروز مهلت داشتند ضمن ثبت نام از خودروها و موتورسیکلت‌های موضوع این حراج بازدید کنند که با اتمام مهلت مقرر، طبق جدول زمانبندی، روند اجرایی مزایده با حضور نماینده دادستان، اعضای هیئت عالی نظارت و شرکت کنندگان در بندرعباس برگزار شد.

وی مبلغ فروش حراج خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ را ۴۷ میلیارد و ۲۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه طی ۹ مرحله برگزار شده از مزایده موتورسیکلت های اوراقی توقیفی در پارکینگ های استان تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۹۲۸ دستگاه موتورسیکلت به مبلغ بیش از ۲۱۶ میلیارد ریال به فروش رسیده است، گفت: با احتساب نتیجه مزایده روز گذشته تاکنون ۱۹ هزار و ۳۷۳ موتورسیکلت توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان فروخته شده است.

وی هم چنین تأکید کرد: این حراج های حضوری تا فروش تمام خودروها و موتورسیکلت های توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.