مسوول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: وقوع سه رخداد رانندگی در جاده های منتهی به سبزوار ۱۷ مصدوم برجای گذاشت.

سوانح رانندگی در جاده‌های سبزوار ۱۷ مصدوم داشت

به گزارش قدس خراسان، مسلم فائق‌نیا جمعه در گفتگو با خبرنگاران این حوادث را مربوط به شامگاه دیروز دانست و اظهار داشت: برخورد ۲ خودرو سواری در جاده سبزوار به روستای "طبس" هفت مصدوم داشت که مصدومان این حادثه به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در حادثه دیگری بر اثر برخورد دو خودرو سواری در کیلومتر ۵۰ جاده سبزوار - "داورزن" پنج نفر مصدوم شدند که این مصدومان هم به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.

فائق نیا افزود: همچنین به دنبال واژگونی سواری "ال ۹۰" در جاده سبزوار - داورزن در نزدیکی روستای "مهر" پنج نفر مصدوم شدندکه عوامل اورژانس در صحنه حاضر شده و مصدومان را به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار منتقل کردند.

۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در غرب خراسان رضوی خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.