امام جمعه خلیل آباد گفت: مدیران ذیربط پیگیر تأمین تسهیلات مورد نیاز کشاورزان وباغداران شهرستان باشند.

تأمین تسهیلات مورد نیاز کشاورزان در دستور کار قرار گیرد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل آباد ضمن انتقاد از نبود تسهیلات مناسب برای کشاورزان اظهار کرد: مدیران ذیربط پیگیر تأمین تسهیلات مورد نیاز کشاورزان و باغداران شهرستان باشند.

امام جمعه خلیل آباد یاد و خاطرات شهدای انقلاب را گرامی داشت و با بیان اینکه مردم باید در انتخابات پیش رو مواظب باشند، افزود: امروز همه مردم از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار هستند لذا نکته‌ای که می‌خواهم عرض کنم در انتخابات از میان افراد کسی را انتخاب و رأی بدهید که توجه به منویات رهبری انقلاب دارد.

وی افزود: خاموشی چاه موتورها در سال قبل و امسال ضربه سنگینی را بر پیکره کشاورزی شهرستان وارد کرد لذا باید تدبیری اندیشیده شود تا در سال پیش رو و زمان برداشت محصولات خاموشی چاه موتور را در شهرستان نداشته باشیم.

دستجردی فرارسیدن شب یلدا را یاد آور شد و اظهار کرد: مردم با دوری از چشم وهم چشمی و تشریفات و جملات به فکر صله ارحام باشند.

امام جمعه خلیل آباد از برنامه ریزی سپاه ناحیه شهرستان در برگزاری مراسم تشییع شهید گمنام سپاسگزاری کرد.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به بیانات و تذکرات رهبری در برنامه‌های مختلف اشاره داشت و افزود: در ۱۰ سال پیش رهبری به دولت تذکر دادند مواظب دلار باشید.

دستجردی گفت: اگر این فرمایش رهبری در همان زمان مورد توجه جدی قرار می‌گرفت اکنون این وضعیت را نداشتیم.

امام جمعه خلیل آباد تذکر دیگر رهبری را به توجه به هوش مصنوعی اشاره کرد و افزود: رهبری به همه مسائل اشراف کامل دارند و در این راستا همه متولیان با پیگیری منویات رهبری در جهت رشد و توسعه کشور همراه با جهاد تبیین گام بردارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.