مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای اعزام ۳ هزار و ۱۸۰ زائر در قالب ۲۵ کاروان است، گفت: تاکنون ۳۵ درصد ظرفیت اعلام شده تکمیل شد که باتوجه به محدودیت زمانی لازم است ظرفیت‌ها تکمیل شود.

زائران حج عمره برای ثبت‌نام اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین، عباس اسماعیلی درباره آخرین جزئیات اعزام زائران به عمره مفرده و اولویت‌ ثبت نام ها  اظهار کرد: در شروع عملیات اعزام اولویت یک تا ۱۵۰ اعلام شده بود.

وی گفت: در این مرحله زمانی نزدیک به ۷هزار زائر داریم، درحالی که ظرفیت مازندران برای اعزام ۳هزار و ۱۸۰ نفر است.

مدیر حج و زیارت مازندران بیان کرد: باتوجه به اینکه در این محدودیت زمانی که فراخوان اعلام شد استقبال مناسبی نشد، برای تکمیل ظرفیت‌ها تا اولویت ۴۰۰ اعلام شده است.

اسماعیلی اضافه کرد: متقاضیان اولویت تا ۴۰۰ می‌توانند جهت انجام رزرواسیون و انتخاب کاروان به دفاتر زیارتی سطح استان مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت مازندران با تاکید بر اینکه زائرانی که قصد تشرف دارند به‌موقع نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، اظهار کرد: زمان اعزام زائران مازندرانی به سفر معنوی حج عمره از ۱۴ دی ماه اعلام شده بود و اعزام تا ۱۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای اعزام هم ۳هزار و ۱۸۰ زائر در قالب ۲۵ کاروان است، یادآور شد: تاکنون ۳۵ درصد ظرفیت اعلام شده پر شد که باتوجه به محدودیت زمانی لازم است ظرفیت‌ها پر شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.