فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از فرار مالیاتی ۱۳٠ میلیارد و ۳٠ میلیون ریالی و دستگیری متهم در استان خبر داد.

فرار مالیاتی ۱۳٠ میلیاردی یک شرکت تجاری

به گزارش قدس آنلاین، سردار منوچهر امان اللهی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای اوامر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی‌بر مبارزه جدی با مفاسد و جرایم اقتصادی، اجرای طرح‌های مبارزه با پول‌شویی، فرار مالیاتی و هرگونه اقدامی که منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور شود در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و بررسی نشانگاه‌های اقتصادی موفق به کشف فرار مالیاتی یکی از شرکت‌های صادرات و واردات کالا در استان شدند.

امان اللهی بیان داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم که از سال ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱ با اخذ کارت بازرگانی اقدام به صادرات کالا کرده بود و مبالغ کسب شده را در حساب‌های فرزندان خود واریز و به علت عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی و ارائه دفاتر قانونی دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های به‌عمل آمده و همچنین اعلام مبادی مربوطه آخرین صورت وضعیت مالیاتی نامبرده بالغ‌بر ۱۳۰ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال برآورد و ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.