مرکز مدیریت راه‌های مازندران آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های این استان را اعلام کرد و از اعمال محدودیت‌های ترافیکیِ پایان هفته در راه‌های این استان خبر داد.

آخرین محدودیت‌های ترافیکی راه های مازندران

به گزارش قدس آنلاین، مرکز مدیریت راه‌های مازندران درباره اعلام محدودیت‌های ترافیکی راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از فردا چهارشنبه ۲۹ آذر تا روز شنبه ۲ دی ماه در جاده‌های این استان اعمال می‌شود.

 بر اساس اعمال وضعیت ترافیکی، تردد همه موتور سیکلت‌ها از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه در محور کرج به چالوس، جاده فیروزکوه، جاده هراز و بالعکس ممنوع است و فقط موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری می‌توانند در مسیر جریان ترافیک عبور و مرور کنند.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ آذر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و با اعمال محدودیت‌هایی در جاده کندوان مقررات اعمال می‌شود. در صورت اعلام مأمورین پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

براساس این گزارش تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه اول دی نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران به شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع کامیون، تریلر و کامیونت از محور کرج به چالوس و بالعکس و تردد همه تریلرها از محور هراز ممنوع است و تردد همه کامیونت‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

درنهایت اینکه اجرای محدودیت‌ ترافیکی منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.