مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: نتایج پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان مشخص شد.

اعلام نتایج انتخابات خانه مطبوعات قزوین

به گزارش قدس آنلاین، حسین براتی اظهار کرد: پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات قزوین امروز برگزار و ۹ ترکیب اعضای آن انتخاب شدند.

وی با اشاره به مشارکت ۸۸ درصدی در این دوره از انتخابات، خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۵۰ عضو خانه مطبوعات استان قزوین، ۱۳۲ عضو در این انتخابات شرکت کردند.

به گفته وی از بین ۲۲ کاندیدای حضور در هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین ۹ عضو به عنوان نفرات اصلی و ۶ عضو نیز به عنوان علی البدل شناخته شدند.

براتی ادامه داد: اعضای اصلی شامل سید مصطفی جعفری با ۶۵ رای، عاطفه مشایخ موینی با ۵۳ رای، مهناز اسماعیلی با ۶۹ رای، احمد خورگامی با ۵۴ رای، حسن رجبی با ۶۴ رای، زینب کلهر با ۷۰ رای، محمد بهرامی با ۶۸ رای، اسماعیل بخشی با ۶۷ رای و سیده محبوبه امیدوار سیاهکل محله با ۷۲ رای بودند.

وی ادامه داد: نفیسه مهرداد، سحر محمدعلیخانی، رقیه صوفی نیارکی، سید فرهاد حسینی، آرش شایسته نیا و حسن عابدینی نیز به عنوان اعضای علی البدل شناخته شدند.

پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان قزوین از ساعت ۱۰ تا ۱۲ امروز آغاز شده که به علت استقبال از این دوره، ساعت برگزاری تا ۱۳ و ۱۵ دقیقه نیز تمدید شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.