پیشکسوت تیم فوتبال استقلال مدعی شد: هدایت ممبینی نباید به خاطر اختلافات شخصی که با علی خطیر(مدیرعامل استقلال) دارد، برای این تیم چالش ایجاد کند و باید بداند که با ۴۰ میلیون هوادار استقلال طرف حساب است.

نوری: ممبینی با هواداران میلیونی استقلال طرف است/ آبی‌ها و نکونام به بلوغ کامل رسیده‌اند

به گزارش قدس آنلاین محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به پیروزی آبی‌ها مقابل نساجی در هفته سیزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال نمایش عالی و بی‌نقصی را مقابل حریف به نمایش گذاشت. به جرات می‌توانم بگویم این بهترین نمایش استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر بود. فوتبالی هجومی، هدفمند و شناور را از استقلال شاهد بودیم. تعویض‌های جواد نکونام فوق‌العاده بود و بازیکنانی را که به زمین فرستاد، هم گل زدند و هم پاس گل دادند و این نشان می‌دهد استقلال و نکونام به بلوغ کامل رسیده‌اند.

وی افزود: استقلال با شایستگی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است و تنها تیمی که می‌تواند رقیب استقلال در راه قهرمانی باشد سپاهان است. سپاهان با ژوزه مورایس عالی کار کرده و شایسته تحسین و ستایش است. به طور حتم تا پایان لیگ رقابتی فشرده بین این دو تیم بزرگ وجود خواهد داشت که باعث می‌شود روزهای حساس و جذابی در فوتبال ایران رقم بخورد.

پیشکسوت استقلال مدعی شد: پرسپولیس باز هم به لطف داور و حمایت‌های غیبی توانست از شکست مقابل تیم انتهای جدولی فرار کند. حالا فکر می‌کنم همه مردم ایران فهمیده باشند که چرا این تیم دوست ندارد VAR وارد فوتبال ایران شود؛ وقتی کمک داور ویدئویی نباشد برای پرسپولیس پنالتی‌های خوبی گرفته می‌شود!

نوری افزود: من به عنوان پیشکسوت استقلال و کسی که جوانی‌اش را در این تیم پشت سر گذاشته است و به این تیم عشق می‌ورزد، می‌خواهم از حق تیم محبوبم دفاع کنم. هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال به چه حقی به استقلال تهمت زده است؟ مگر می‌شود مدیر ارشد فوتبال ایران اعتبار و آبروی باشگاه بزرگی که عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیا را یدک می‌کشد، لکه‌دار کند؟! او ادعایی را مطرح کرده که با واقعیت فرسنگ‌ها فاصله دارد.

وی ادامه داد: آقای هدایت ممبینی مگر این ادعا ثابت شده بود؟! این آقا حق ندارد به خاطر اختلافات شخصی که با علی خطیر دارد برای استقلال چالش ایجاد کند. او باید بداند با ۴۰ میلیون هوادار استقلال طرف حساب است و اجازه نخواهیم داد که به این رفتارش ادامه دهد و باید از استقلال عذرخواهی کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: در فوتبال ایران مگر قحط الرجال است که داوری که در دوران قضاوتش ضعیف و درجه چندم بود، دبیرکل فدراسیون فوتبال شود؟! از مهدی تاج(رییس فدراسیون) که مدیری با تجربه محسوب می‌شود، توقع می‌رفت فردی تحصیل‌کرده و شایسته‌ای را برای این سمت انتخاب می‌کرد. همین اتفاقات است که باعث می‌شود فوتبال ما با عربستان، کره جنوبی و ژاپن فاصله زیادی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.