شهردار مزار شریف گفت: نسبت به مراودات بین شهرداری‌های مشهد و مزار شریف خوشبین هستم و از کشور ایران به خصوص شهرداری مشهد سپاسگزاریم که ما را به مشهد و این نمایشگاه دعوت کرد.

شهردار مزار شریف: نسبت به مراودات بین شهرداری‌های مشهد و مزار شریف خوشبین هستم

به گزارش قدس خراسان، محمد کاظم طارق در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری مشهد اظهار کرد: شاهد تکنولوژی های خوبی در این نمایشگاه هستم و از تکنولوژی‌های جدید این نمایشگاه بهره خواهیم گرفت. 

شهردار مزار شریف افزود: به اعتقاد من بازدید از این نمایشگاه در کشور اسلامی همجوارمان اتفاق خوبی است. زیرا دارای امکانات، تولیدات و تکنولوژی های خوبی است. 

وی ضمن امیدواری از ارتباط بیشتر در حوزه مدیریت شهری بیان کرد: امیدوارم در آینده شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی در افغانستان باشیم و شهرداران ایران را دعوت کرده و آن‌ها از تجربیات ما استفاده کنند و همچنین ما نیز از تجربه و تکنولوژی‌های آن‌ها بهره ببریم. 

طارق ادامه داد: ما می‌خواهیم با دنیا تعاملات خوبی داشته باشیم. بخصوص با کشورهای اسلامی و بویژه کشورهای اسلامی همسایه‌های خودمان علاقمندیم تبادلات و تعاملات خوبی داشته باشیم.

شهردار مزار شریف با اشاره به آن که کشورهای اسلامی برادر ما هستند، اظهار کرد: در اسلام هیچ مرزی وجود ندارد و به اعتقاد من کشور ایران نسبت به ما و ما نیز نسبت به ایران حق داریم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.