مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت شب یلدا ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال بین نیازمندان استان توزیع شد.

توزیع بسته‌های یلدایی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام حسن امیری گفت: برای حمایت از قشر آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه، با مشارکت خیران و دفاتر شمیم خدمت در بقاع متبرکه و امامزادگان استان چهارمحال و بختیاری ۳۰۰ بسته یلدایی تهیه و در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.
وی گفت: محتویات هر بسته شامل گوشت، برنج، روغن، ماکارونی، قند، لپه، عدس، تخمه، برنجک، شکلات و میوه به ارزش هر بسته ۲۰ میلیون ریال است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به حمایت این نهاد از مشاغل خانگی گفت: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا نمایشگاه عرضه محصولات تولید شده توسط زنان سرپرست خانوار از ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برپا شده است.
امیری گف: از جمله اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه در حمایت از نیازمندان اجرای طرح قرار دوازدهم است که در روزهای دوازدهم هر ماه با نیت ترویج یاد و نام امام زمان (عج) و کمک به نیازمندان از پنج سال پیش در سازمان اوقاف و امور خیریه شروع شده و در مناسبت‌های خاص مثل شب یلدا، عید نوروز، ماه رمضان و عید فطر به‌صورت ویژه اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.