رئیس جمعیت هلال احمر مه‌ولات، گفت: در دو حادثه‌ واژگونی خودروهای ۲۰۶ و ۴۰۵ که به فاصله کمتر از یک ساعت رخ داد، ۲ نفر کشته و ۵ نفر هم مصدوم شدند.

واژگونی ۲ خودرو در مه‌ولات ۲ کشته و ۵ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش قدس خراسان، امید جندقی در تشریح این دو حادثه دلخراش که روز گذشته رخ داد، اظهار داشت: حادثه دلخراش اول مبنی بر واژگونی خودرو 206 که منجر به حریق این خودرو شد، ساعت 15:20 دقیقه به مرکز کنترل عملیات استان اعلام و تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهید موسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر35 محور تربت‌حیدریه به مهنه رخ داد و به علت حریق خودرو 2 نفر متاسفانه جان باختند و یک نفر دیگر سرنشین خودرو تحویل اورژانس شد.

جندقی ادامه داد: کمتر از یک ساعت پس از این حادثه دلخراش و در ساعت 16، واژگونی خودرو پژو 405 توسط مرکز کنترل عملیات استان اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید موسوی به محل حادثه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر مه‌ولات خاطرنشان کرد: این حادثه که در کیلومتر 25 محور مه‌ولات به گناباد رخ داد، منجر به مصدومیت 4 نفر شد که مصدومان حادثه برای ادامه درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

واژگونی موتورسیکلت با یک کشته و یک مجروح 

واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان "ملک‌آباد" مشهد  یک کشته و یک مجروح برجا گذاشت.

سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جزئیات این خبر نیز اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تصادف فوتی در خیابان ملک‌آباد بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری احمدآباد در محل مشخص شد، یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین جوان که با هم پسر عمو هستند به دلایل نامعلومی واژگون شده است.

فرمانده انتظامی مشهد، تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یک نفر به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و نفر دیگر نیز مجروح و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد. علت تصادف توسط کارشناسان راهور در دست بررسی است.

نگهبان با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش خاطرنشان کرد: در تصادفات موتورسیکلت بیشترین ضربه به سر راکب و سرنشیان این وسیله نقلیه می‌خورد که استفاده از کلاه ایمنی باعث کاهش ضربات وارده می‌شود، لذا از همه راکبان موتورسوار تقاضا می‌شود با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کرده و از انجام حرکات خطرآفرین خودداری کنند تا شاهد بروز این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

منبع: تسنیم

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.