مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد با اشاره به اهیمت سبز شدن وضعیت سوختگیری در این استان،‌گفت: همه جایگاه‌های عرضه سوخت استان یزد به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند.

اتصال ۱۰۰ درصد جایگاه‌های استان یزد به سامانه هوشمند سوخت

 سیدباقر نورالدینی عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اختلال اخیر در سامانه کارت سوخت، اظهار کرد: با اتصال ۱۰۰ درصدی جایگاه‌های سطح استان یزد به سامانه هوشمند سوخت، مجاری عرضه در حال عرضه فرآورده یارانه‌ای با نرخ مصوب بنزین ۱۵۰۰ تومانی و نفتگاز ۳۰۰ تومانی به مردم استان است.

وی افزود: بلافاصله بعداز ایجاد اختلال نرم‌افزاری پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت تیم‌های فنی و عملیاتی متشکل از کارشناسان مربوطه در منطقه و نواحی تشکیل و جهت راه اندازی به جایگاه‌های سطح استان اعزام شده و نسبت به فعال سازی مجاری عرضه و رفع مشکل و اتصال مجدد به سامانه هوشمند سوخت در حداقل زمان ممکن اقدام کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نقتی منطقه یزد در ادامه از همکاری اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: بی شک اگر اطلاع‌رسانی‌های به موقع و به هنگام در زمان اختلال در سطح استان نبود باعث سردرگمی و نارضایتی در بین آحاد مردم استان شده بود که خوشبختانه این مهم با کیفیت خوب فرآیند اطلاع رسانی انجام شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.