۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
کد خبر: 948895

دوبلور، مدیر دوبلاژ برجسته و فعال عرصهٔ سینما درگذشت.

ناصر طهماسب درگذشت

ناصر طهماسب گوینده و دوبلور پیشکسوت روز گذشته درگذشت و در سکوت خبری مراسم تشییع و خاکسپاری او برگزار شده است.

بنابر اعلام دوستان این هنرمند پیشکسوت، وی حدود دو هفته قبل، دچار سکته مغزی و در بیمارستان بستری شده بود. وی روز گذشته یکم دی ماه درگذشت.

ناصر طهماسب در سال ۱۳۱۸ در تهران متولد شد. دوبله را به صورت حرفه ای از اوایل دهه ۱۳۴۱ آغاز کرد. او افزون بر گویندگی نقش های اول، در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی زیادی به عنوان مدیر دوبلاژ و سرپرست گویندگان فعالیت داشته است.

طهماسب به عنوان استاد تیپ سازی در دوبله شناخته می شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقایق ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    گویا دارند اینها ترور میشوند شما چه خبر از سلاح مختلف و غیب دارید که میتواند بدون هیچ اثری ایجاد سکته کند آیا میدانید همین گوشی که در دست دارید یا تلویزیون و یا لب تاب و کامپیوتر ها و سیاه ای شده اند که می‌توانند مانند تفنگ گلوله غیب شلیک کنند یعنی انواع اشعه های که به عنوان تفنگ با گلوله های لیزری هر نوع آسیب را به بدن بزنند این تکنولوژی فقط در دست ظاهراً دو کشور است آمریکا و اسراییل نه تنها از وسایل اینترنتی بلکه از طریق دیگر میتواند فرد در خانه یا اداره را هدف قرار دهد شروع آن در وسایلی که اینترنت دارند با یک بدافزار که به راحتی مانند ویروس از این دستگاه به آن دستگاه منتقل میشود و ایران بزرگترین طعمه است اما هر گز کسی دم از این سلاح نمی‌زند در تعجب هستم .