مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی آخرین وضعیت پروژه‌های ارتقای ضریب امنیتی و حفاظتی فرودگاه‌های خراسان رضوی را تشریح کرد.

ارتقای ضریب امنیتی فرودگاه‌های خراسان‌رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی فرودگاه مشهد، محمود امانی‌بنی در تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های ارتقای ضریب امنیتی و حفاظتی فرودگاه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه‌های فرودگاه‌های مشهد و سبزوار، نصب و راه‌اندازی ۴ دستگاه راهبند ضدتروریستی (دفنی) در مبادی ورودی به ایرساید مشهد و یک دستگاه راهبند ضدتروریستی در فرودگاه سبزوار با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی افزود: فنس‌کشی و نصب سیم‌های خاردار روی دیوارهای حفاظتی فرودگاه مشهد در حدود ۲ هزار متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان انجام شد.

وی افزود: در راستای افزایش ضریب امنیتی فرودگاه مشهد، اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان جهت اجرای سیستم‌های نظارت تصویری تخصیص یافت.

امانی بنی بیان کرد: به‌جز احداث ساختمان مانیتورینگ موقت، پیگیری‌ها به‌منظور تخصیص اعتبار ۱۰ میلیاردتومانی برای احداث ساختمان دائمی مانیتورینگ فرودگاه مشهد در جریان است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی اظهار کرد: از دیگر پروژه‌ها می‌توان به پروژه نصب دوربین‌های مداربسته پارکینگ طبقاتی این فرودگاه با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۵۰ میلیون‌تومان اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.